دکتر مجلسی:دانشجویان نزد مسئولان دانشگاه امانت هستند
مطلب ویژه

19 مهر 1396

هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در پنج روز متوالی و در جلسات جداگانه با دانشجویان جدید به معرفی این وا حد دانشگاهی پرداخته و از وظایف و انتظارات متقابل با دانشجویان صحبت کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، دکتر مهران مجلسی رئیس واحد نجف آباد با تبریک به دانشجویان جدید به خاطر قبولی در آزمون سراسری و انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد به عنوان محل تحصیل خود، گفت: «واحد نجف آباد به همراه واحد علوم تحقیقات تهران تنها واحدهای جامع و مستقل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند و این امتیاز بسیار بالایی است.»

مجلسی خاطرنشان کرد: «آنچه از دیرباز تا امروز برای مسئولان واحد نجف آباد حائز اهمیت بوده و هست، ارتقای کیفیت در آموزش است. تلاش بی وقفه و صادقانه استادان و اعضای هیات علمی و امکانات و تجهیزات پیشرفته و به روز کارگاهی و آزمایشگاهی که مجموعه دانشگاه برای آموزش بهتر و کاربردی‌تر دانشجویان خود فراهم آورده موجب شده که به این جایگاه برسیم و به اذعان برخی از مسئولان و بازدیدکنندگان سایر نهادها و ارگان های کشوری برخی امکانات و تجهیزات این دانشگاه حتی از امکانات سایر دانشگاه های دولتی بهتر و بروزتر است.»

وی در مورد پیشینه و چگونگی ایجاد این دانشگاه گفت: «اینکه موفقیت های چشمگیر این دانشگاه را مدیون و مرهون خون پاک شهدا بدانیم صرفا در حد یک شعار نیست چراکه اولین سرمایه احداث این دانشگاه از فروش اموال شهید میردامادی فراهم شد و همین امر، دستمایه برکت و پیشرفت های ملی و بین المللی این دانشگاه شده است.»

این مسئول ادامه داد: «دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد از سال 64 و با حمایت بزرگان شهر نجف آباد همچون آیت الله ایزدی امام جمعه فقید شهرستان نجف آباد کار خود را آغاز کرد و اکنون بزرگترین مجموعه آموزش عالی استان و یکی از پیشروترین و مطرح ترین دانشگاه ها در استان و کشور است. واحد نجف آباد اکنون میزبان بیش از 27 هزار دانشجو در 271 رشته در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای و دکتری تخصصی است.»

مجلسی یادآور شد:‌ «دانشگاه آزاد اسلامی از نظر فضا و زیرساخت‌های آموزشی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد به گونه ای که مساحت کل زمین های تحت مالکیت دانشگاه چیزی بالغ بر 1277 هکتار بوده و فضاهای ساختمانی دانشگاه 330هزار مترمربع است. انجام امور آموزشی، پژوهشی، مالی- اداری و فرهنگی در دانشکده های علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پزشکی، مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی، پرستاری و مامایی، هنر، معماری و شهرسازی، مهندسی مواد، مهندسی هسته ای و علوم پایه و حقوق، الهیات و معارف اسلامی از اقداماتی است که برای دانشجویان صورت می‌پذیرد.»

وی افزود: «بر این عقیده هستیم دانشجویان، امانت های مقدسی در دست مسئولان دانشگاه هستند. ما وظیفه داریم امانت دار بوده و علاوه بر بهترین پاسداری از این امانت، خدمات مطلوب آموزشی و علمی را به بهترین نحو ممکن ارائه کرده و در حفظ و حراست و نگهداری دانشجویان از تهدیدات و موانع پیش رو تلاش کنیم. یعنی به همان میزان که نسبت به کیفیت خدمات آموزشی حساس هستیم در مباحث اعتقادی، پژوهشی فرهنگی و اجتماعی نیز حساسیت به خرج دهیم. دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد همانگونه که در حوزه آموزش و پژوهش بر اساس برنامه ریزی مدون حرکت می‌کند در حوزه فرهنگی نیز دارای استراتژی مشخص و هدف و برنامه است تا ان‌شاالله فارغ التحصیلان توامان دارای تخصص و تجارب علمی و تعهد و تجارب فرهنگی و اجتماعی مناسب باشند.»

 در پایان از جلسه هر یک از معاونان دانشگاه، قوانین و مقررات حوزه خود را برای دانشجویان بازگو کردند.

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن