کانون های دانشجویی جزئی از بدنه دانشگاه هستند/دانشگاه از هیچ جریان یا نامزدی حمایت نمی کند
مطلب ویژه

12 ارديبهشت 1396

دبیران کانون های فرهنگی هنری و مدیران مسئول نشریات دانشجویی، در جلسه ای با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، بدون واسطه از مشکلات و خواسته هایشان گفتند

 

به گزارش پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، دکتر مهران مجلسی پرداختن به مباحث فرهنگی را از اولویت های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت:«مباحث فرهنگی همیشه از اولویت های اصلی دانشگاه بوده و دکتر ولایتی نیز بر این موضوع تاکید ویژه ای دارد. ما هم در واحد نجف آباد با جدیت تمام پیگیر امور فرهنگی هستیم تا بتوانیم این دانشگاه که یکی از معتبر ترین دانشگاه ها در سطح کشور هست را به سر منزل مقصود برسانیم و این امرجز با کمک و همکاری استادان و دانشجویان عزیز محقق نخواهد شد.»

 مجلسی با اظهار رضایت از وضعیت نشریات و کانون های دانشجویی واحد نجف آباد افزود:«همیشه تاکید داشته ام که کانون های دانشجویی باید پویا و فعال باشند. نشریات دانشجویی ما در وضعیت بسیاری خوبی هستند اما این نباید دلیلی برای درجا زدن و خمودگی در نشریات ما باشد. اصل پویایی و پیشرفت همیشه باید مورد توجه مدیران مسئول این نشریات قرار بگیرد. بنده هم از این قبیل فعالیت ها حمایت کامل خواهم داشت.»

 رئیس واحد نجف آباد خطاب به دبیران کانون های فرهنگی هنری گفت:«کانون ها جزیی از بدنه دانشگاه هستند و دبیران کانون ها باید ارتباط مستمر خود با رئیس دانشگاه را حفظ کنند تا بتوانیم به اهداف والای فرهنگی دانشگاه جامه عمل بپوشانیم.»

مهران مجلسی با اشاره به اهمیت بالای انتخابات در کشور خاطر نشان کرد:«بدون شک مشارکت حداکثری در انتخابات از اهمیت بالای برخوردار است و ما در دانشگاه می توانیم با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و تریبون های آزاد، شور و هیجان انتخاباتی را بوجود بیاوریم اما این نباید بدان معنا باشد که از شخص یا جریان خاصی حمایت بشود. دانشگاه آزاد اسلامی به هیچ عنوان وارد جناح بندی های انتخاباتی نخواهد شد.»

وی خاطر نشان کرد:«از برکات جمهوری اسلامی این است که کاندیدا ها می توانند آزادانه نقطه نظرات خود را بیان کنند و خدا را شاکریم که انتخاباتی آزاد داریم و می توانیم فرد مورد نظرمان را انتخاب کنیم.»
مجلسی با تاکید بر برگزاری مداوم کرسی های آزاد اندیشی افزود:«مقام معظم رهبری بارها در مورد برگزاری کرسی های آزاد اندیشی توصیه هایی کرده اند ما هم استقبال می کنیم و تاکید داریم که این کرسی ها برگزار شود و دانشجویان آزادانه در مورد مسائل مختلف اظهار نظر کنند.»

IMfG 5869

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن