حجت الاسلام راعی:حضور مردم در مراسم آیت الله هاشمی رفسنجانی نشان دهنده عمق دلدادگی به ایشان است
مطلب ویژه

27 دی 1395

 

رئیس و هیات رئیسه، کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد به همراه مسئولین این شهرستان در مراسمی که از سوی واحد نجف آباد برگزار شده بود شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در این مراسم حجت الاسلام راعی با بیان مجاهدت های آیت الله هاشمی رفسنجانی در سالهای پیش و پس از انقلاب گفت: «تجلیل و تکریمی که طی روز های گذشته از یک فرد وارسته و شخصیت بزرگ انقلابی و دینی در سلسله جلیله روحانیت انجام شد، نشان دهنده عمق دلدادگی مردم به ایشان و اعتقاد قلبی آنان به آنچه که اسلام به آنها هدیه داده است می باشد. حضور کم نظیر و ستودنی مردم در این روز ها نشان وفاداری همه آنها به انقلاب بزرگ امام خمینی(ره) و ارزش هایی که جامعه اسلامی خون های زیادی را برای رشد و بالندگی آنها هدیه کرده است، دارد.»

راعی همچنین به پیام تسلیت مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود:«این پیام پر محتوا جای تامل بسیار زیادی دارد. خناسانی که دوست داشتند بین آیت الله هاشمی و مقام معظم رهبری جدایی و فاصله بیندازند موفق به این کار نشدند. مقام معظم رهبری به 59 سال همدلی وهمکاری و همراهی آیت الله هاشمی شهادت داده اند. این شهادت یک مرجع بزرگ تقلید است. شهادت کسی که بی جهت از هیچ کس تعریف نمی کند.»

حجت الاسلام راعی دانشگاه آزاد اسلامی را صدقه جاریه آیت الله رفسنجانی دانست و خاطر نشان کرد:« آیت الله هاشمی رفسنجانی بدون شک برای ما و امت اسلامی مایه برکت و پیشرفت بوده است. دانشگاه آزاد اسلامی یکی از هزارن نمونه ای است که می توان آن را صدقه جاریه این شخصیت وارسته و علمی دانست. قطعا آنچه که بیان شده و می شود نمی تواند به خوبی مبین ابعاد مختلف شخصیتی ایشان باشد.»

در این مراسم معاون استاندار اصفهان و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، شهردار و روسای سایر ادارات این شهرستان نیز حضور داشتند.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن