مجلسی: بسیج در تمام عرصه ها خوش درخشیده است
مطلب ویژه

08 دی 1395

 

اعضای شورای بسیج دانشجویی در جلسه ای با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، به گزارش عملکرد خود پرداخته و بدون واسطه، از انتظارات و دغدغه های خود  سخن گفتند.

به گزارش پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد،  دکتر مهران مجلسی رئیس واحد نجف آباد، ضمن قدردانی از فعالیت های انجام شده توسط بسیج دانشجویی گفت:« بسیج و شجره طیبه ای که امام راحل و مقام معظم رهبری همیشه به آن اشاره داشته و دارند واقعا جایگاه بسیار والایی را در کشور عزیزمان دارد. نباید نگاه به بسیج صرفا نگاهی نظامی باشد. با تامل و تعمق در فعالیت های صورت گرفته توسط بسیج می بینیم که بسیج در تمام عرصه ها خوش درخشیده است. بسیج مایه افتخار کشور است.»

مجلسی تاکید کرد:« اردوهای جهادی، راهیان نور و طرح ولایت از برنامه های مهم بسیج دانشجویی در دانشگاه هاست که در راستای بصیرت،معرفت،تربیت و مهارت افزایی دانشجویان اجرا می شود. سیاست ما رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مورد پرورش دانشجوی انقلابی است که با توجه به شاخص های تبیین شده توسط ایشان برنامه ها برنامه ریزی و ابلاغ شده و بسیج دانشجویی باید در این مسیر حرکت کند.»

رئیس واحد نجف آباد خاطرنشان کرد: «الحمدلله بسیج دانشجویی واحد نجف آباد فعالیت های چشمگیری داشته که می توان به مراسم بزرگ و با شکوه پیاده روی اربعین امام حسین (ع) اشاره کرد. اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور و طرح هجرت از مواردی است که می توان از آن نام برد که این سفر معنوی تاثیرات معنوی بسیار زیادی را بر روی دانشجویان دارد.»

دکتر مجلسی با حمایت از فعالیت های بسیج دانشجویی گفت:«از برنامه های بسیج حمایت می کنم چرا که  معتقدم این فعالیت ها در راستا و همسو با اهداف والای انقلاب اسلامی است و می تواند در شکل گیری شخصیت دانشجویان و بنیه فرهنگی و اجتماعی آنان اثرات مثبت زیادی بگذارد اما این فعالیت ها نباید به گونه ای باشد که دانشجو از هدف اصلی خود که تحصیل علم و رسیدن به قله های افتخار است باز بماند. بسیج باید همسو و در جهت اهداف مقدس دانشگاه و در کنار فعالیت های علمی پژوهشی دانشجویان حرکت کند.»

در این نشست، ایزدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، گزارشی از فعالیت های بسیج دانشجویی از جمله اردوی راهیان نور، طرح هجرت، پیاده روی بزرگ اربعین و برنامه های محرم و صفر ارائه کرد و گفت:« اردوی جهادی بسیج دانشجویی این دانشگاه در میان تمام اردوهای جهادی رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. همچنین طرح شهید دیالمه در مشهد مقدس با حضور فعالان بسیج در شهریور ماه سال جاری  با شکوه فراوان اجرا شد»

 

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/689#sigProGalleriafc4a338d41
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن