امضای تفاهم نامه بین واحد نجف آباد و اداره کل راهداری استان اصفهان
مطلب ویژه

20 آذر 1395

 

دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با هدف گسترش همکاری های تحقیقاتی، و توسعه زیر ساخت های لازم جهت استفاده از داده های راهداری و تحلیل هوشمند این داده ها به منظور افزایش رفاه، ایمنی و کاهش میزان تصادفات جاده ای در استان، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، دکتر مهران مجلسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، ضمن اعلام این خبر گفت:«  تشکیل اتاق فکر تخصصی، اجرای پروژه های تحقیقاتی کاربردی مورد نیاز، مرتبط با موضوع تا مرحله تبیین دانش فنی، تدوین و تالیف اسناد و مدارک علمی ، برگزاری مشترک سمینارها، دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی کوتاه مدت، ارائه مشترک مقاله در مجلات تخصصی و شرکت در کنگره و سمینارهای تخصصی، تربیت نیروی انسانی متخصص در قالب دوره های مصوب در در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی با رعایت قوانین آموزش عالی کشور، حمایت از پایان نامه و رساله های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا در راستای حل مشکلات اداره کل راهداری از مواردی است که مورد موافقت هر دو طرف قرار گرفته است.»

مجلسی افزود:« این تفاهم نامه فرصتی است برای دانشجویان و دانشگاهیان ما که تحقیق و پژوهش های خود را به صورت کاملا کاربردی و میدانی انجام دهند و از طرف دیگر پاسخگوی نیاز سایر دستگاه ها باشند. همچنین سایر دستگاه ها اعم از دولتی و صنعتی نیز باید به این باور برسند که مسیر حل بسیاری از مشکلات آنها از دانشگاه عبور میکند و باید با تعامل بیشتر و ایجاد بستر های مناسب، این ارتباط دو سویه برقرار شود.»

IMG 6125 bccef

IMG 6065 baaa6

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن