برگزاری کنفرانس بین المللی مهندسی و علوم کامپیوتر در واحد نجف آباد
مطلب ویژه

01 آبان 1395

 

به گزارش پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، دکتر مهران مجلسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با اعلام این خبر گفت:« هدف از برگزاری این کنفرانس دریافت پیشنهادهای علمی مورد علاقه محققین سراسر جهان در حوزه مشخص  و به اشتراک گذاری آنها می باشد. این پیشنهادها  می توانند در جهت ساخت و تولید محصولات جدید با رفع معایب تکنولوژیهای موجود به کار گرفته شود.»

مجلسی به حضور سخنرانان مطرح ملی و بین المللی در این کنفرانس اشاره کرد و افزود:« حضور استادانی همچون پروفسور کامران راحمی فر از دانشگاه ریرسون کانادا و پروفسور پیمان معلم از  دانشگاه اصفهان از نکات حائز اهمیت کنفرانس بین المللی مهندسی و علوم کامپیوتر می باشد.»

وی خاطر نشان کرد:« داده های حجیم،داده کاوی، محاسبات ابری، شبکه های کامپیوتری،معماری کامپیوتر،سیستمهای توزیع شده،پردازش تصویر،فناوری اطلاعات، پردازش زبان طبیعی،رباتیک، مهندسی نرم افزار،شبکه های اجتماعی و محاسبات هوشمند از آیتم هایی است که علاقه مندان به شرکت در کنفرانس می توانند نسبت به ارسال مقاله در این بخش ها اقدام کنند»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در پایان افزود:« تا کنون بیش از 170 مقاله به دبیرخانه این کنفرنس ارسال شده که مقالات برتر پس از بررسی های هیات داوران در مجلات International Journal of Strategic Decision Sciences  و  International Journal of Enterprise Information Systems به چاپ خواهند رسید.»


علاقه مندان به شرکت در این کنفرانس میتوانند از طریق مراجعه به آدرس
www.ccse2017.iaun.ac.ir اطلاعات کامل کنفرانس را مشاهده کنند

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن