درخشش سمای نجف آباد در مسابقات کشوری / از نایب قهرمانی تنیس روی میز تا مدال نقره مسابقات کاراته
مطلب ویژه

25 مهر 1395

در جشنواره استعدادیابی دختران کشور و در رشته تنیس روی میز، که با  شرکت 18 استان و به میزبانی اصفهان برگزار شد،تیم اصفهان با حضور نگار ایمانیان دانش آموز دبستان دخترانه سمای نجف آباد، مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، پس از دو روز رقابت و جمع آوری نتایج امتیازات ایستگاهی، تیم های برتر شناسایی و در نهایت تیم استان اصفهان با  912.7امتیاز در جایگاه دوم تیمی قرار گرفت. پیش از این نگار ایمانیان در رده سنی خردسالان منتخب جشنواره استعدادیابی استان اصفهان با کسب 266 امتیاز ضمن کسب مقام اول، جواز حضور در جشنواره استعدادیابی ملی را بدست آورده بود.

همچنین در پنجمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور بانوان سبک شوتوکانISKF نیز که با حضور 420 شرکت کننده از 18 استان کشور برگزار شد، زهرا فتحی دانشجوی رشته ی تربیت بدنی آموزشکده فنی و حرفه ای سمای  نجف آباد در بخش کومیته، موفق به کسب عنوان دومی شد و مدال نقره این رقابتها برگردن آویخت.

نگار ایمانیان fc68a

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن