شرکت 120 نفر از دانشجویان واحد نجف آباد در اردوهای جهادی/تصاویر
مطلب ویژه

26 مرداد 1395

 

گروه جهادی شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی نجف آبادبا شرکت 120 نفر از دانشجویان این واحد به ارائه خدمات در روستاها و مناطق محروم پرداختند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد،  این گروه جهادی در 6 کارگروه پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و مامایی، فرهنگی، آموزشی و عمرانی به ارائه خدمات به مردم روستاها بخش جلاله از توابع استان کهگیلویه و بویر احمد پرداختند. همچنین کار گروه تخصصی عمرانی این گروه جهادی، توانسته است با تکمیل مسجد روستای دهگاه و بازسازی، ترمیم و رنگ آمیزی کامل دو مجموعه آموزشی در روستاهای پلوزا و دهگاه گامی مثبت در جهت آبادانی این منطقه بردارد.

جهادگران بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد که با شعار میسازمت وطن تا ساخته شوم، علاوه بر تلاش برای آبادانی کشور به اصل خودسازی نیز، توجه ویژه دارند.همچنین این گروه از نظر تجهیزات و نیروی متخصص، یکی از بزرترین گروه های دانشجویی استان اصفهان می باشد و علاوه بر برنامه های تخصصی از جمله خانه کودک،آموزش بهداشت خانواده، مباحث مامایی و مباحث آموزشی ویژه روستاییان، برنامه های متنوع فرهنگی داخلی برای دانشجویان نیز اجرا کرده است.

ساخت 5 مسجد، 3مدرسه، 30 سرویس بهداشتی و حمام و بازسازی و ترمیم 15 مدرسه در مناطق کحروم از جمله افتخارات گروه جهادی شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد می باشد.

               

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن