درخشش دانش آموز سما در میان برترین نویسندگان نجف آباد
مطلب ویژه

22 تیر 1395

 

به گزارش پایگاه خبری دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد ، محمد حیدری دانش آموز 13 ساله دبستان پسرانه سما نجف آباد در اولین همایش نویسندگان شهرستان نجف آباد، از میان بیش از هشتصد نویسنده، بعنوان کوچک ترین نویسنده معرفی و تقدیر شد. محمد حیدری نویسندگی را از کلاس چهارم ابتدایی آغاز کرد و با هدایت و تشویق مسئولین مدرسه آن را ادامه داد تا موفق به اخذ مجوز چاپ کتاب شد. والدین این دانش آموز در دیدار با اسداله خاکی معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما نجف آباد، ضمن قدردانی از این مجموعه، مدرسه سما را عامل اصلی کشف استعداد و هدایت فرزند خود دانستند و همین موضوع را را یکی از تفاوتهای میان این مدارس با دیگر  مدارس دیگر عنوان کردند.

مژده طالب 82104

همچنین در این همایش، مژده طالب دانش آموز دبستان دخترانه سما بعنوان کوچکترین تصویرگر کتاب معرفی شد. وی 3 عنوان اولی نقاشی در بین دانش آموزان شهرستان را نیز در کارنامه خود دارد. کتاب تصویرگری شده توسط این دانش آموز با موضوع اخلاقی و تربیتی و با استفاده از احادیث معصومین(علیهم السلام) به چاپ رسیده است.

 

 

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن