درخشه: بیشترین دانشجوی خارجی دانشگاه آزاد متعلق به عراق است
مطلب ویژه

06 دی 1402

معاون بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: ۵۰ درصد از ظرفیت دانشجویان خارجی در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی بوده و در این میان بیشترین جذب از کشور دوست و برادر، عراق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گردهمایی دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف‌آباد با حضور معاون امور بین‌الملل و مدیرکل جذب دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

جلال درخشه معاون بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی در این گردهمایی، واحد نجف‌آباد را از دانشگاه‌های بسیار موفق و پرظرفیت دانست و اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی محصول جمهوری اسلامی است و نیت خیر و عمیقی پشت آن بوده و است.

(افزایش ۱۲۰ درصدی جذب دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه آزاد نجف‌آباد)

وی متذکر شد: ۵۰ درصد از ظرفیت دانشجویان خارجی در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی است و در این میان بیشترین جذب از کشور دوست و برادر، عراق است.

معاون بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در سراسر کشور بیش از ۴۰۰ واحد و مرکز آموزشی و پژوهشی با یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانشجو داریم که ثابت می‌کند دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های جهان است.

درخشه تشریح کرد: وجود پنج واحد بین‌المللی در کشور‌های لبنان، انگلیس، امارات، افغانستان و اخیرا عراق با تعداد ۳۰ هزار دانشجوی خارجی که چشم‌انداز کوتاه‌مدت رسیدن به یکصد هزار نفر بوده، از اقدامات مهم دانشگاه آزاد اسلامی است.

 

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن