کسب اعتبار و تأیید صلاحیت ۲ساله رشته پرستاری دانشگاه آزاد نجف‌آباد
مطلب ویژه

06 دی 1402

دوره آموزشی پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در مقطع کارشناسی موفق به کسب اعتبار و صلاحیت پذیرش دو ساله شد.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری آنا،  دوره آموزشی پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در مقطع کارشناسی در دویست و هفتادمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی موفق به کسب اعتبار و صلاحیت پذیرش دو ساله شد این درجه اعتبار در سال‌های گذشته بر مبنای یک سال تایید می‌شد.

دارا بودن استاندارد‌های الزامی و وجود مستندات مرتبط با استاندارد‌های ترجیحی در گروه پرستاری، نشان از آماده بودن دانشکده پرستاری و مامایی برای تربیت دانشجویان با تأکید بر دانش به روز و اخلاق حرفه‌ای است.

راضیه امینی، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در این جلسه گفت:به منظور کسب چنین موفقیتی اعضای هیئت رئیسه، همکاران هیئت علمی، کارشناسان دانشکده پرستاری، مامایی و گروه پرستاری از زمان ابلاغ آیین‌نامه اعتباربخشی در سال ۱۳۹۸ با تشکیل کمیته‌های مرتبط با حوزه‌های ۹ گانه درباره آماده سازی مستندات مربوط به سنجه‌های مورد انتظار در هر حوزه آغاز به فعالیت کردند.

وی افزود: این فعالیت‌ها به صورت منسجم و با هدف دستیابی به چشم انداز‌های ترسیم شده برای دانشکده پرستاری و مامایی همچنان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و در ادامه شاهد دستیابی به اهداف ذکر شده در چشم انداز و برنامه راهبردی گروه خواهیم بود.

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد عنوان کرد: بدیهی است وجود ظرفیت‌های علمی تربیتی و مهارتی مناسب در دانشکده پرستاری این واحد دانشگاهی  می‌تواند بستری مناسب برای تربیت پرستاران حرفه‌ای برای کل کشور باشد.

393113 611 d87c6

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن