کسب مدال طلا در سومین دوره مسابقات بین المللی مخترعان و مبتکران ژنو سوئیس توسط دانشجوی دانشگاه
مطلب ویژه

02 آبان 1402

مهران شاه سنائی دانشجوی کارشناسی ارشد معماری و انرژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در سومین دوره مسابقات بین المللی مخترعان و مبتکران، ویژه اعضای فدراسیون جهانی مخترعان که در تاریخ 29 لغایت 31 مرداد ماه 1402 در ژنو سوئیس برگزار گردید، موفق به دریافت مدال طلا در کلاس مربوط به معماری شد. در این رویداد جهانی 830 اختراع از 36 کشور از جمله کانادا ، استرالیا، مراکش، اندونزی، ایران، روسیه، قطر، بحرین،چین، هنگ کنگ، لبنان و لهستان، برزیل، امارات متحده عربی شرکت کردند.

طرح ارائه شده مهران شاه سنائی به این مسابقه با عنوان کامپوزیت سازگار با محیط زیست برای ساخت دیوار باربر و مقاوم در برابر نیروهای جانبی، در بین 840 طرح ارائه شده موفق به دریافت مدال طلا در کلاس مربوط (معماری، مهندسی عمران، ساختمان، ساخت و ساز و متریال) شده است.

معیارهای اعضای هیئت داوران در نظر گرفتن جنبه های مختلف و مهم هر اختراع و نوآوری نظیر بررسی میزان تقاضای عمومی، اقتصادی و به مقرون به صرفه بودن، دوست دار محیط زیست بودن و غیره بود.

همچنین لازم به ذکر است که همه اختراعات و نوآوری ها در 13 کلاس مختلف از جمله علوم کامپیوتر، ماشین آلات، مهندسی عمران و معماری، حفاظت از محیط زیست، کشاورزی و غیره دسته بندی شده است.

 

IMG 81661 1999c

 

IMG 81931 18603

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن