دانشگاه آزاد نجف‌آباد و دانشگاه علم و صنعت ایران قرارداد امضا کردند؛ تفاهم‌نامه‌ای به نفع دانشجویان با انجام طرح‌ها و پروژه‌های برون‌دانشگاهی
مطلب ویژه

14 آذر 1401

تفاهم‌نامه همکاری میان دانشکده‌های مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد و دانشگاه علم و صنعت ایران منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، تفاهم‌نامه مشترک میان دانشکده‌های مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف‌آباد و دانشگاه علم و صنعت ایران در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی منعقد شد.

رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه اظهار کرد: در این تفاهم‌نامه زمینه‌های انجام تحقیقات مشترک در حوزه پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصيلات تکمیلی، انجام طرح‌ها و پروژه‌های برون‌دانشگاهی مشترک، برگزاری دوره‌های آموزشی ـ کاربردی مشترک در دو دانشکده، برگزاری رویدادهای خاص علمی و کنفرانس میسر خواهد بود و دانشجویان می‌توانند از امکانات و زیرساخت‌های یکدیگر استفاده کنند. 

بهرنگ برکتین افزود: انعقاد این تفاهم‌نامه‌ زمینه‌های همکاری بیشتر بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه‌های دولتی را در راستای تحقق منافع ملی کشور میسر خواهد کرد. 

بهروز مینایی رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت ایران هم با تأکید بر برقراری همکاری عمیق بر ضرورت انجام بندهای تفاهم‌نامه تأکید و آن را زمینه توسعه و رشد دانشجویان دو دانشکده دانست.

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن