رقابت 3 هزار و 500 داوطلب آزمون کارشناسی‌ارشد در واحد نجف‌آباد
مطلب ویژه

11 مرداد 1400

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در حاشیه بازدید از نحوه آماده‌سازی حوزه‌های امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد اظهار کرد: 3 هزار و 500 داوطلب آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی و هنر طی سه روز در 17 حوزه امتحانی این دانشگاه به رقابت پرداختند.

دكترحسین سلیمانی با تأکید بر رعایت نکات بهداشتی و پیش‌بینی ضدعفونی کامل حوزه‌های امتحانی قبل و بعد از آزمون برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا افزود: امکان انتقال این بیماری در مکان‌های محافظت نشده وجود دارد، به همین منظور رعایت نکات بهداشتی توسط داوطلبان و شرکت‌کنندگان در آزمون ضروری است.

وی مطرح کرد: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی با در نظر گرفتن فضای فیزیکی مناسب و رعایت کامل دستورالعمل بهداشتی، شرایط مناسبی برای رقابت بین داوطلبان فراهم شده است.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد تأکید کرد: مسن‌ترین شرکت‌کننده در این آزمون بازنشسته شرکت نفت با 61 سال سن بود که در رشته مکانیک به رقابت با دیگر داوطلبان پرداخت.

 

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/1982#sigProGalleriab45ea0fb6a
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن