دكترحسین‌رضا خبر داد؛ کسب ۷عنوان برتر کشوری توسط دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد
مطلب ویژه

09 تیر 1400

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از کسب ۷عنوان برتر کشوری با موضوعات مختلف هنری، ادبی و پژوهشی توسط این واحد دانشگاهی خبر داد.

دكترعلی‌اکبر حسین‌رضا در گفت‌وگو با روابط عمومي واحدنجف‌آباد از کسب هفت عنوان برتر کشوری با موضوعات مختلف هنری و ادبی و پژوهشی در بیست و پنجمین جشنواره هنر و ادبیات دینی سراسری دانشگاه آزاد اسلامی کشور توسط استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد خبر داد.

وی اظهار کرد: یکی از جشنواره‌هایی که از طرف سازمان مرکزی به کل دانشگاه‌های آزاد اسلامی ابلاغ می‌شود، جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی است که مسئولان کانون‌های قرآن و عترت(ع) موظف هستند رشته‌های اعلام‌شده در آیین‌نامه این مسابقات را به دانشجویان، استادان و کارمندان اطلاع‌رسانی و آثار مربوط را دریافت کنند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد افزود: طبق اعلام سازمان مرکزی هرساله یکی از واحدهای دانشگاهی کشور به‌عنوان میزبان مسابقات معرفی و آثار برای داوری به آن واحد دانشگاهی ارسال می‌شود. بر اساس همین دستورالعمل بیست و پنجمین جشنواره هنر و ادبیات دینی به میزبانی استان مازندران (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری) برگزار شد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد هفت رتبه کشوری در این دوره کسب کرد.

دكترحسین‌رضا گفت: بیست و پنجمین جشنواره هنر و ادبیات دینی سراسری دانشگاه آزاد اسلامی کشور در حوزه نرم‌افزار، تحقیقات، نمایشنامه، داستان‌نویسی، شعر، نقاشی، نماهنگ، عکس، خط، نگارگری، مشبک، فیلم‌نامه، پایان‌نامه، طراحی پوستر، معرق و منبت برگزار شدکه هفت نفر از استادان و دانشجویان این واحد دانشگاهی امیرحسین شبانی در رشته نمایشنامه‌نویسی رتبه نخست، زهرا فنایی نجف‌آباد در رشته نگارگری(تذهیب) رتبه دوم در بخش استادان و ماجده محمدی در رشته نقاشی رتبه دوم، پریسا شکرالهی در رشته نگارگری(تذهیب) رتبه دوم، فاطمه مزبان پور در رشته پایان‌نامه رتبه سوم، محمدمهدی ابراهیمی در رشته نستعلیق رتبه سوم و حمید عندلیب در رشته نسخ رتبه سوم کشوری در بخش دانشجوئی را کسب کردند.

وی یادآور شد: امسال به علت شیوع بیماری کرونا آثار رسیده در فضای مجازی و از طریق سایت برای داوری به دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری ارسال شد.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن