پیام دکتر امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به مناسبت روز معلم
مطلب ویژه

13 ارديبهشت 1400

بسمه تعالی

معلمی شغل نیست. عشق است. ذوق است. ایثار و فداکاریست. اگر به عنوان شغل به آن می نگری رهایش ساز و اگر عشق توست، بر تو مبارک باد.

                         استاد شهید مرتضی مطهری(ره)

 

خداوند سبحان را شاکریم که توفیق خدمت در مسیر تعلیم و تربیت که همان طریق انبیاء و اولیاء الهی است به ما ارزانی داشت، به ویژه آنکه این خدمت ارزشمند بتواند زمینه ساز تحصیلات عالیه برای جوانان مستعد و افتخارآفرین ایران اسلامی باشد.

در اهمیت علم و علم آموزی همین بس که خداوند متعال به « ن و القلم و ما یسطرون » قسم یاد نمود و اولین کلام وحی آسمانی که به پیامبر آخر الزمان نازل شد نیز « اقرأ » بود. بی شک توسعه همه جانبه کشور بر پایه توسعه علمی و ارتقاء سطح دانش و فناوری استوار است در این میان حساسیت نقش دانشگاه و دانشگاهیان به عنوان بستر سازان تولید علم و دانایی بر کسی پوشیده نیست.

بی هیچ تردیدی داشته‌ها و یافته‌های علمی، پژوهشی و فناورانه امروز ایران اسلامی مرهون همت مضاعف و تلاش جهادگونه اساتید متعهد و پرتلاشی است که با آموزه‌های خویش در این مسیر دشوار و امید بخش، معلمی را نه به عنوان شغل، بلکه حرکتی عاشقانه انتخاب نمودند و استوارانه در خط مقدم نجات انسان از تاریک خانه جهل و نادانی ایستاده‌اند و مجاهدانه در سنگر علم و ایمان به تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی ‌می‌پردازند.

آنچه که مسلم است پویایی یک دانشگاه مرهون پویایی اساتید و دانشجویان در فعالیتهای آموزش و پژوهش محور بوده و میزان تعهد, انگیزه و همت ایشان از عوامل مستقیم در رشد علمی و آمادگی های کاربردی نسل آینده است. حال که به مدد الهی و با همت و تلاش مضاعف و همدلی و همراهی شما اساتید و فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، شاهد درخشش این واحد دانشگاهی در سطح ملی و بین المللی بعنوان یکی از پرافتخارترین دانشگاه های کشور هستیم برخود می بالیم و مبدل شدن به دانشگاه حل مساله، کارآفرین و جامعه محور در تراز بین المللی و اعتبار جهانی را در چشم انداز واحد مستقل نجف آباد قرار داده و ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی در تمامی ابعاد با رویکردی مهارت آفرین و اثربخش را اولویت راهبردی خود در نیل به این چشم انداز می دانیم.

اینجانب ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و گرامیداشت شبهای پرفیض قدر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، بر خود لازم می دانم به مناسبت ۱۲اردیبهشت ماه روز گرامیداشت یاد و خاطره استاد علم و اخلاق شهید مرتضی مطهری(ره) و تجلیل از مقام استاد، از تلاش ها و مجاهدت های این قشر فرهیخته و خدوم به ویژه همکاران عزیز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد قدردانی و تشکر نمایم و توفیق روزافزون تمامی تلاشگران عرصه تعلیم و تعلم ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، در این مسیر دشوار و امیدبخش از خداوند بزرگ مسألت ‌دارم.

دکتر امیررضا نقش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

واحد نجف آباد

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن