پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به مناسبت درگذشت پدر دكتر حميدرضا فولادگر عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و نماينده سابق اصفهان در مجلس شوراي اسلامي
مطلب ویژه

16 فروردين 1400

در پی درگذشت استاد محمد فولادگر مفسر و مدرس قرآن و نهج البلاغه، دکتر امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد پیام تسلیتی زیر را صادر فرمودند:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ

استاد گرانقدر جناب آقای دکتر حمیدرضا فولادگر

باسلام و احترام

خبر درگذشت ابوی بزرگوارتان استاد محمد فولادگر، شخصیتی وارسته و با صفاو استادي اسوه درعلم واخلاق، موجب تاسف وتاثر عميق شد.ايشان عمری را به تربیت جوانان این مرز و بوم، آموزش معارف ديني و احياي نهج البلاغه صرف و زندگی شرافتمندانه خود را وقف معلمی نمود. بی تردید   ياد و خاطره سال ها خدمت صادقانه ایشان هیچگاه از اذهان جامعه پاک نخواهد شد.

اینجانب ازطرف خود و به نمایندگی از اعضای هیات رئيسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد درگذشت این عزیز را خدمت جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، رحمت وغفران الهی را برای ایشان وصبر جزیل را برای بازماندگان آن مرحوم خواستارم واز پروردگارمتعال همجواری روح آن فقیدسعید را با اولیاءالله مسألت مي نمايم.

دکتر اميررضا نقش

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن