دکترنجفی: سرای نوآوری ساخت طلا نماد تلاش فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی است
مطلب ویژه

24 اسفند 1399

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در آیین آغازبه کار سرای نوآوری ساخت طلا و جواهرات در واحد نجف‌آباد به نمود و تجلی تلاش فناورانه همه همکاران واحدنجف آباد در راه‌اندازی این سرا تأکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی واحد نجف‌آباد، دکترپیام نجفی در مراسم راه‌اندازی سرای نوآوری طلا و جواهرات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و رونمایی وبینار افتتاحیه‌های آنلاین واحدهای دانشگاهیکه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد، اظهار کرد: در دورانی که حرکت دانشگاه به سمت علم و نوآوری و فناوری است، به‌عنوان نمادی از خدمات همه همکاران در سراسر کشور امروز شاهد گشایش بخشی از طرح‌های فناوری در استان اصفهان هستیم.

وی تأکید کرد: با توجه به فرهنگ‌سازی خوبی که از سوی ریاست و مسئولان در سطح دانشگاه انجام شده، این حرکت پایان‌ناپذیر بوده و روز به روز در مسیر رشد خواهد بود.

637513365655448243 md 535a8

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: تعاملات خوبی در قالب طرح پویش با صنعت انجام شده تا مهارت‌آموزی دانشجویان توسعه یافته و بتوانند برای تأمین بخش یا تمام شهریه خود از این روش بهره ببرند.

دکترنجفی با تأکید بر اینکه سراهای نوآوری می‌توانند موجب ایجاد شرکت‌های نو پا شوند، اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان دانشگاهی که همزمان با تحصیل به فکر اشتغال دانشجویان است، نیروهایی را تربیت می‌کند که می‌توانند نیازهای صنعت را برطرف کنند.

637513365639198142 md ee532

 

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن