نقش خبر داد؛ درخشش 2 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد در جشنواره پژوهش اصفهان
مطلب ویژه

08 دی 1399

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از درخشش ۲عضو هیئت علمی این واحد دانشگاهی در جشنواره هفته پژوهش و فناوری استان اصفهان خبر داد.

امیررضا نقش در گفتگو با روابط عمومي واحد نجف‌آباد درباره درخشش اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری استان اصفهان اظهار کرد: این جشنواره که به همت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در محل سالن اجتماعات استانداری اصفهان و با حضور رؤسای دانشگاه‌ها، مراکز علمی و پژوهشی، ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد از ۲۰پژوهشگر برتر، سه فناور برتر و سه طرح پژوهشی منتخب تجلیل شد.

وی افزود: در این مراسم از طرح پیام سرائیان عضو هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با عنوان تحلیل CFD و طراحی سازه، اویونیک و سامانه پیشرانه الکتریکی پرنده عمودپرواز الکتریکی و ساخت نمونه به‌عنوان طرح فناورانه برتر و از مریم مقیمیان عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامایی و رئیس مرکز تحقیقات توسعه علوم پرستاری و مامایی این واحد دانشگاهی به‌عنوان پژوهشگر برتر در گروه علوم پزشکی بین دانشگاه‌های دولتی، آزاد و دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان تجلیل شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: این افتخار بزرگ است که بین دانشگاه‌های دولتی، غیردولتی و دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان برای این واحد دانشگاهی حاصل شد را به برگزیدگان و جامعه دانشگاهی واحد نجف‌آباد، تبریک عرض می‌کنیم.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن