دکترنقش عنوان کرد: كانون ها و تشكلهاي دانشجوئي پیشتازان جهاد فرهنگي در دانشگاه ها هستند.
مطلب ویژه

30 آذر 1399

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحدنجف آباد گفت: كانون ها و تشكل هاي دانشجوئي در خط مقدم كار فرهنگي دانشگاه ها هستند و پیشرفت بیشتر در نیل به اهداف فرهنگی مستلزم حضور فعال و تاثیرگذار آنها در امور فرهنگی و تربیتی دانشگاه است.

امیررضا نقش رئيس دانشگاه آزاداسلامي واحد نجف آباد درنشست صميمي با دبیران و فعالان کانون ها، تشکل ها و بسیج دانشجوئی واحد مستقل نجف آباد ایشان را درخط مقدم كار فرهنگي دردانشگاه ها دانست و تاکید کرد: نگاه به کار فرهنگی ازمنظر یک امر اداری، آفت بزرگی است و درمقابل رویکرد وظیفه محور و مسئولیت گرا همراه باتعهد و انگیزه الهی در کار فرهنگی و تربیتی است که می تواند تاثیر گذاری مطلوب را باجذب حداکثری رقم بزند.

وی افزود: اعضای کانون ها و تشکلهای دانشجویی فارغ از هر اسم و عنوانی حول یک محور مشترک هستند و این محور مشترک همان دغدغه مندی، کار برای رضای خدا و روحیه ایثار و گذشت است که با همدلی، همکاری مخاطب شناسی و کشف نیازها می توانند اثربخش ترین فعالیت های فرهنگی را برای جامعه دانشجویی رقم بزنند.

دکترنقش شبکه سازی فرهنگی را یکی ازمسائل مهم دانست و اظهار داشت: مانیازمند جبهه سازی فرهنگی هستیم بنابراین باید باهمفکری و هم اندیشی، هم راستا و هم هدف باشیم تابتوانیم شبکه ای ازدانشجویان علاقه مند وبا انگیزه را ایجاد کرده وبا ايجاد شبكه هاي فرهنگي مناسب بتوانيم در لايه هاي مختلف جامعه تاثیر گذار باشیم و در كار فرهنگي پیشرفت های چشمگیری انجام شود.

رئيس دانشگاه آزاداسلامي واحد نجف آباد تشکل های دانشجویی را تبلور نقش هدایتگری نسل دانشجو و متضمن روح اسلامی در دانشگاه ها دانست وافزود: رعایت خلوص و صداقت شعور و باور دینی، تیز هوشی و درایت و جدی گرفتن دروس از جمله رسالتهاي تشكلهاي دانشجوئي ودانشجویان است.

عضو هيات امناي دانشگاه آزاداسلامي استان اصفهان افزود: در واحدنجف آباد فضا و امکانات را برای فعالیت بسیج، کانون ها تشکل های دانشجویی فراهم کرده ایم و دست آنها را باز گذاشته ایم و آماده حمایت همه جانبه از این عزیزان هستیم.

در پايان اين ديداردبيران تشكلها وكانون هاي دانشجوئي واحد نجف آباد به بیان نقطه نظرات، پیشنهادها و موانع و مشکلات خود درخصوص فعاليت هر چه بهتر در دانشگاه پرداختند و ضمن تقدير از همراهي و همكاري رئيس وهيات رئيسه دانشگاه، همکاری هرچه بيشتر ریاست ومدیران اجرایی دانشگاه با دانشجویان فعال در زمینه های مختلف فرهنگی، آموزشی را خواستار شدند.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن