هفته پژوهش در ایام کرونا/ رفیعی خبر داد؛برگزاری بیش از ۶۵ عنوان سخنرانی و کارگاه در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد
مطلب ویژه

27 آذر 1399

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از برگزاری بیش از ۶۵ عنوان سخنرانی و کارگاه عمومی و تخصصی متنوع در این واحد دانشگاهی خبر داد.

 

مهدی رفیعی در گفتگو با روابط عمومی واحد نجف‌آباد درباره برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در هفته پژوهش اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری بیش از ۶۵ عنوان کارگاه و سخنرانی توسط ۱۰ دانشکده و ۱۲ مرکز تحقیقات و با همکاری معاونت پژوهش و فناوری این واحد دانشگاهی از تاریخ ۲۲ آذر تا ۷ دی‌ماه ۹۹ برنامه‌ریزی شده که از این میان ۶۰ عنوان سخنرانی و کارگاه به‌صورت رایگان و ترویجی برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این سخنرانی‌ها و کارگاه‌ها افزایش سطح توانمندی‌ها و اطلاعات دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه بوده و بدین منظور سعی شده تا عناوین سخنرانی‌ها و کارگاه‌ها به‌گونه‌ای انتخاب شود که همه عمومی و قابل استفاده برای همه دانشجویان و هم تخصصی برای رشته‌های مختلف باشد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با بیان شرایط خاص کشور ناشی از شیوع بیماری کرونا گفت: به‌منظور ایجاد امکان حضور حداکثری افراد در این کارگاه‌ها و سخنرانی‌ها، همه این برنامه‌ها به‌صورت بر خط و در بستر فضای مجازی برنامه‌ریزی شده است.

رفیعی یادآور شد: مراسم قدردانی از پ‍پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در حوزه‌های مختلف ازجمله پژوهشگر برتر در پنج گروه فنی و مهندسی، علوم انسانی، هنر و معماری، علوم پزشکی و علوم پایه، دانشجوی برتر پژوهشی در ۱۰ دانشکده، طرح برتر پژوهشی برون دانشگاهی و کتابدار برتر در دهه نخست دی‌ماه به‌صورت نیمه‌حضوری(حضور حداقلی افراد برگزیده و پخش آنلاین مراسم) برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد دانشگاهی پیش‌رو در پژوهش و فناوری بوده و در سالیان گذشته همواره در حوزه پژوهش و فناوری در داخل و خارج از کشور درخشیده و این موفقیت‌ها مرهون تلاش‌های اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی است.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن