پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به مناسبت درگذشت جناب آقای دکتر زاهد صفی خانی
مطلب ویژه

01 آبان 1399

در پی درگذشت جناب آقای دکتر زاهد صفی خانی عضو محترم هیئت علمی واستاد تمام دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد دکتر امیررضا نقش رئیس واحد پیام تسلیتی صادر نمود.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

با نهایت تاثر و تألم،ضایعه درگذشت فرهیخته متعهد، اسوه علم و اخلاق، دکتر زاهد صفی خانی عضو هیات علمی و استاد تمام دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد جامعه علمی و دانشگاهی رابه سوگ نشاند. استاد صفی خانی عمری را به تربیت دانشجویان این مرز و بوم پرداخت و زندگی شرافتمندانه خود را وقف معلمی نمود. سالها خدمت صادقانه ایشان در دانشکده پزشکی و خدمات ارزنده ایشان به جامعه پزشکی هیچگاه از اذهان پاک نخواهد شد.

بی تردید فقدان حضور این استادگرانقدر رویدادی ناگوار است و جبران آن میسر نخواهدبود.

اینجانب از طرف خود و به نمایندگی از اعضای هیات رئيسه، اساتید، کارکنان ودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد درگذشت این عزیز را به خانواده ایشان و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی بخصوص اساتيد ، كاركنان و دانشجويان دانشکده پزشکی تسلیت عرض نموده و رحمت و غفران الهی را برای ایشان و صبر جزیل را برای بازماندگان آن مرحوم خواستارم و از پروردگار متعال همجواری روح آن فقید سعید را با اولیاءالله مسألت می نمایم.

دکتر امیررضا نقش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

واحد نجف آباد

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن