دکترنقش خبر داد؛ رقابت 3 هزار و 800 داوطلب آزمون سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد
مطلب ویژه

31 مرداد 1399

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از رقابت ۳ هزار و ۸۰۰ داوطلب آزمون سراسری در این واحد دانشگاهی خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی واحد نجف‌آباد، دکتر امیررضا نقش در حاشیه بازدید از نحوه آماده‌سازی حوزه‌های امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد اظهار کرد: یک هزار و ۸۰۰ نفر از داوطلبان آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی روز پنج‌شنبه و حدود ۲ هزار نفر از داوطلبان گروه علوم تجربی نیز در روز جمعه در این حوزه واحد دانشگاهی به رقابت خواهند پرداخت.

وی با تأکید بر رعایت نکات بهداشتی و پیش‌بینی ضدعفونی کامل حوزه‌های امتحانی قبل و بعد از آزمون برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا افزود: امکان انتقال این بیماری در هر مکانی که تماس‌های غیرمحافظت شده وجود داشته باشد، بوده بر همین مبنا رعایت نکات بهداشتی از سوی داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون سراسری و برگزارکنندگان نیز امری ضروری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی با در نظر گرفتن فضای فیزیکی مناسب و رعایت کامل دستورالعمل بهداشتی، شرایط مناسبی برای رقابت بین داوطلبان فراهم شده است.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن