معاون دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد خبر داد؛ راهیابی تیم دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد به مرحله نهايی مسابقات تورنتو کانادا
مطلب ویژه

21 خرداد 1399

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از راهیابی تیم دانشجویی اين واحد دانشگاهی به مرحله نهايی مسابقات AZURE۲۰۲۰تورنتو کانادا خبر داد.

 

دكترحمید منتظر‌القائم در گفتگو با روابط عمومي واحد نجف‌آباد درباره مسابقات AZURE۲۰۲۰تورنتو کانادا اظهار کرد: «در این دوره از رقابت‌ها از مجموع هزار و ۲۴۱پروژه ارسالی از ۴۷کشور جهان، ۶۸طرح به مرحله نهایی راه یافت که از بین آنها، تیم دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد موفق شد بین تیم‌های برگزیده قرار گیرد.»

وی افزود: «این مسابقات شامل یک بخش مردمی نيز خواهد بود که نتايج نهایی آن با رأی مردم می‌تواند در قسمت آثار برگزیده نیز قرار گیرد و زمان رأی‌گیری از ۱۴می تا ۱۹ژوئن ۲۰۲۰اعلام‌شده است.»

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد ادامه داد: «طرح‌های برگزیده در نشریه ویژه این دوره از مسابقات در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد.»

دكترمنتظرالقائم اظهار كرد: «این مسابقات در تورنتو کانادا و در هفت بخش طراحی، معماری، معماری منظر، معماری داخلی، طراحی برند گرافیک، کانسپت و آثار دانشجویی برگزار شد.»

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن