در شاخه علوم انسانی؛ عضو هيئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد پژوهشگر برتر اصفهان شد
مطلب ویژه

22 دی 1398

عضو هيئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در بیستمین جشنواره پژوهش و فناوران استان اصفهان به عنوان پژوهشگر برتر استانی در شاخه علوم انسانی معرفی شد.

 

دكترامیر گندمکار در گفتگو با پايگاه خبري واحدنجف‌آباد با توجه به برگزاری بیستمین جشنواره پژوهش و فناوران استان اصفهان که به ميزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: «در این جشنواره از ۲۰پژوهشگر و فناور برتر استان در بخش‌های فناوری، علوم پزشکی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی و دامپزشکی، هنر و معماری، فنی و مهندسی و دستگاه‌های اجرایی و چهار دانش‌آموز برگزیده تجلیل شد.»

وی افزود: «۳۹داور از دانشگاه‌ها و مراکز مختلف برای بررسی ۹۲پرونده رسیده به دبیرخانه این جشنواره شرکت کردند و پس از انجام بررسی‌ها نهایتاً ۲۰نفر از پژوهگشران و چهار دانش‌آموز بر اساس معیارهای مصوب مانند اکتشاف، ثبت اختراع، شاخص h-index و غیره، برگزیده شدند.»

دكترگندمكار 1a13f

دكترگندمکار گفت: «پژوهشگران و فناوران برتر از دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، اصفهان، علوم پزشکی اصفهان، کاشان، هنر اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مرکز تحقیقات کشاورزی، استانداری اصفهان، سازمان فنی و حرفه‌ای و اداره کل ورزش و جوانان انتخاب شدند.»

در اين جشنواره دكترامير گندمكار عضو هيئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به‌عنوان پژوهشگر برتر استانی در شاخه علوم انسانی معرفی و از وی تجلیل شد.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن