درخشش دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد بعنوان برترین واحد کشور با ۹عنوان برگزیده در هفتمین جشنواره فرهیختگان
مطلب ویژه

28 آذر 1398

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با کسب رتبه های برتر در 9 بخش ازهفتمين جشنواره فرهيختگان، ضمن كسب بالاترین امتیاز، بیشترین تعداد برگزیده را در بین دانشگاه هاي آزاد اسلامی کشور به خود اختصاص داد و به عنوان برترین واحد دانشگاهی کشور شناخته شد.

 

به گزارش پايگاه خبري واحد نجف آباد، كسب عنوان واحد برتر در تداوم فعالیت‌های پژوهشی و فناوری در هفتمین جشنواره فرهیختگان توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در حالي است كه اين واحد دانشگاهي پیش از این و در سال 96 هم به عنوان واحد برتر شناخته شده بود، اما در سال جاري علاوه بر انتخاب به عنوان واحد پژوهشی برتر، موفق شد بیشترین امتیاز را نیز با توجه به تعداد برگزیدگان، بین واحدهای برتر به خود اختصاص داده و رتبه اول را از نظر امتیاز کسب کند.

شايان ذكر است در اين جشنواره ازدكتر امير رضا نقش رئيس واحد نجف آباد به عنوان واحددانشگاهي برتر، دكترمسعود افرند(پ‍ژوهشگر برتر فني و مهندسي)، دكتراحمد رضا همت (كتاب برتر حوزه علوم پزشكي)، دكتر مريم مقيميان (مركز تحقیقات برتر در حوزه علوم پزشکی)، آقاي مرتضي به نام (در دو بخش اختراع برتر دانشجویی و پایان نامه برتر گروه فنی و مهندسی)، خلنم شهين شفيعي (پایان نامه برتر گروه علوم پایه)، خانم زهراحبيب الهي (مدير برتردبيرستان دوره دوم سما) و آقاي عرشيا عرب (اختراع دانش آموزي برتردانش آموزان سما) با اهدا هدايائي تجليل به عمل آمد.

گفتني است در هفتمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزار شد، از 435 اثر ارسالي به دبیرخانه جشنواره فرهیختگان از 22 استان و 37 واحد دانشگاهی 77 برگزیده انتخاب شدو استان اصفهان با ۹اثر منتخب از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و در مجموع با 15 برگزیده رتبه اول، استان یزد با 8 برگزیده رتبه دوم، استان تهران با 7 برگزیده رتبه سوم، استان قزوین با 6 برگزیده رتبه چهارم و استان آذربایجان شرقی با 5 برگزیده رتبه پنجم را کسب کردند.

 

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/1435#sigProGalleria9f511c3174
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن