معاون دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد خبر داد؛ برپایی نمایشگاه کتاب و فروشگاه محصولات مرتبط با حجاب و عفاف
مطلب ویژه

27 آذر 1398

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از آغاز به‌کار نمایشگاه و فروشگاه نرم‌افزارهای تخصصی کتاب و محصولات مرتبط با حجاب و عفاف در این واحد دانشگاهی خبر داد.

 

به گزارش پايگاه خبري واحدنجف‌آباد، علی‌اکبر حسین‌رضا در حاشیه گشایش نمایشگاه و فروشگاه نرم‌افزارهای تخصصی کتاب و محصولات مرتبط با حجاب و عفاف اظهار کرد:‌ «نمایشگاه و فروشگاه نرم‌افزارهای تخصصی رشته‌های تحصیلی، پوستر حریم ریحانه، کتاب و محصولات مرتبط با حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد آغاز به‌کار کرد».

وی افزود: «این نمایشگاه تا پایان آذر جاری از ساعت ۹تا ۱۶برپاست و دانشجویان می‌توانند محصولات مورد نیاز خود شامل چادر، مانتو، ملزومات حجاب و لباس و نرم‌افزارهای تخصصی رشته‌های تحصیلی و کتاب‌هایی با عنوان مذهبی و سبک زندگی شهدا و عفاف و حجاب را از این نمایشگاه تهیه کنند».

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با بیان برگزاری مسابقه فرهنگی از متن پوسترهای در معرض دید دانشجویان در این نمایشگاه گفت: «در آیین افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور دكترامیررضا نقش رئیس واحد نجف آباد و حجت الاسلام حیدری رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان اصفهان انجام شد به نکات تأثیرگذار بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها تأکید و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت».

 

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/1433#sigProGalleria333c1c543e
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن