دکتر امیررضا نقش: دانشجوی جوان ایرانی باید مثل همیشه نماد غیرت، رشادت، تلاش و امید باشد.
مطلب ویژه

20 آذر 1398

دکتر اميررضا نقش در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر و گرامیداشت روز دانشجو گفت: دانشجويان بايد روحيه شور و نشاط و انگيزه بالا را همواره در خود حفظ و زنده نگه دارند و آن را در مسير رشد و تعالي و دانش پ‍‍ژوهش بكار گيرند.

 

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: روز دانشجو یادآور جوانان غیور، ایثارگر و جوانمردی است که همواره نماد جوانان ایرانی بوده و هستند.

وي جوان ایراني را نماد غیرت، حيا، رشادت و اراده دانست و گفت: خدا را شاکریم که اراده جوانان ایرانی امروز به منصه ظهور و بروز رسيده است و در عرصه هاي مختلف به ويژه در عرصه هاي علم و فناوري شاهد رشد و تعالي جوانان اين مرز و بوم هستيم كه مرزهاي علم و دانش را درنورديده اند.

دکتر اميررضا نقش از کسب رتبه های برتر درجشنواره های مختلف توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در بین دانشگاه های آزاد اسلامی کشور خبر داد و افزود: کسب این جایگاه نتیجه همیاری و همدلی کارکنان، دانشجویان و اساتید این واحد دانشگاهی است که نمایانگر ادامه مسیر رشد و تعالی آن است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با کسب رتبه های برتر در مسابقات و جشنواره های بین المللی و بهره مندی از زیرساخت های مناسب آموزشی، پژوهشی و رفاهی به یکی از واحدهای برتر دانشگاهی درمیان دانشگاه های آزاد اسلامی و دولتی تبدیل شده است.

دکتر نقش اظهار كرد: شما دانشجویان بايد تلاش کنید از زمینه فراهم آمده در این واحد دانشگاهی در جهت رشد و تعالی علمی، فرهنگی و اعتقادی خود بیشترین بهره را ببرید.

دکتر امیرحسین بانکی‌پور فرد با تاکید بر حل مشکلات کشور از محیط درونی دانشگاه گفت: دانشگاه باید محیط افرادی باشد که صاحب فکر و اندیشه باشند.

وی با اشاره به اهمیت نقش مدیران و مسئولان در حل مشکلات گوناگون جامعه گفت: نباید نقش تأثیرگذار مدیران در سازمانها و نهادهای مختلف نادیده گرفته شود و دانشجویان باید عامل انتقال این پیام به جامعه باشند، چرا که آنان مدیران آینده این جامعه هستند.

این استاد دانشگاه با بيان اينكه بیش از ۹۰درصد مدیران کشور، فارغ التحصیل دانشگاه‌ها هستند افزود: برای نجات جامعه از مشکلات به مدیراني نیازمنديم که در درجه اول نوآور بوده و جسارت ورود به مسیرهای جدید را داشته باشند.

دکتر امیرحسین بانکی‌پور فرد جوان گرایی، آرمان‌گرایی و توانمندی را از دیگر ویژگی‌های مورد نیاز مدیران در جامعه برشمرد و از دانشجویان خواست علاوه بر توانمندی‌های علمی، توانمندی های مدیریتی را نیز در خود تقویت کنند.

 

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/1421#sigProGalleriaec2cac0617
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن