ديدار مسئولين دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با جانباز شيميايي 70 درصد جنگ تحميلي
مطلب ویژه

25 آبان 1398

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تأكید بر پاسداشت ارزش‌ها ادامه داد: «ارزش‌ها در هر جامعه‌ای باید پاس داشته شوند و زمانی باید نگران شد که این ارزش‌ها به ضدارزش تبدیل شوند.»

 

به گزارش پایگاه خبری واحد نجف‌آباد، دکترامیررضا نقش در دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با جانباز شیمیایی ۷۰ درصد جنگ تحمیلی، با تجلیل از صبر و استقامت جانبازان و خانواده‌های‌شان، ایثار و ازخودگذشتگی‌های جانبازان و خون شهیدان را مایه امنیت و سربلندی كشور برشمرد و اظهار کرد: «جانبازان، آزادگان، شهدا و خانواده‌های معظم آنان برای آزادی، امنیت و سربلندی کشور بدون هیچ چشمداشتی از جان و مال و فرزندان خود گذشته‌اند و اكنون وظیفه ماست تا برای التیام دردهای آنان با درست انجام‌دادن وظایف و كمك به حل مشكلات جامعه به نوعی ادامه‌دهنده راه این عزیزان باشیم.»

وی اینگونه دیدارها را بهانه‌ای برای تجدید پیمان با آرمان‌های بلند امام و انقلاب دانست و افزود: «جانبازان به دلیل مأنوس‌بودن با شهدا می‌توانند الگوهای مناسبی برای جوانان باشند.»

دکترنقش تصریح کرد: «جانبازان در دوران دفاع مقدس با ایثار و شهادت‌طلبی توانستند قدرت و اقتدار ایران را به جهانیان نشان دهند و اکنون این وظیفه ماست که با خدمت‌كردن به این بزرگواران ایثار و فداکاری‌شان را ارج نهیم.»

محسن فاضل جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی دانشجوی كارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع این واحد دانشگاهی نیز به بیان خاطرات و نحوه مجروح‌شدن و سال‌های مجروحیت خود پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری واحدنجف آباد، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با همراهی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نجف‌آباد با دانشجوی جانباز ۷۰ درصد هشت سال دفاع مقدس دیدار كردند.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن