دکترمنتظرالقائم خبر داد؛ درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در استارت‌آپ سلول‌های بنیادی

20 آبان 1398

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از درخشش دانشجویان این واحد دانشگاهی در چهارمین رویداد استارت‌آپی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی خبر داد

 

به گزارش پایگاه خبری واحد نجف‌آباد، دکترحمید منتظرالقائم با اعلام این خبر اظهار کرد:‌ «چهارمین رویداد کشوری استارت‌آپی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد و تیم (CTC) دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با حضور سجاد شریعت، نژلا زبیری و سنا خداداد موفق به کسب مقام دوم در این رویداد ملی شد».

وی افزود: «این طرح با عنوانcelltherapy connector )CTC ) سامانه‌ای اینترنتی برای ارتباط بین بیمار، مراکز سلول درمانی، پژوهشگاها و رسانه‌ها برای فرهنگ‌سازی و معرفی روش نوین سل تراپی(سلول درمانی) و معرفی بیماران clinical trial به محققان در این عرصه است».

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: «این رویداد ملی ۸ تا ۱۰ آبان سال جاری با شرکت ۱۰۰ دانشجو به همت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد».

دکترمنتظرالقائم عنوان کرد: «در این رویداد سه روزه از میان ۵۰ ایده مطرح شده، ۱۲ ایده موفق به کسب بیشترین آرا از حاضران شده و در رقابتی فشرده، سه تیم نخست تا سوم توسط تیم داوری انتخاب و واجد دریافت جوایز به ارزش ۱۰۰میلیون ریال شدند و مقرر شد که یکی از ایده‌ها به‌منظور تجاری‌سازی توسط تیم سرمایه‌گذار مورد حمایت قرار گیرد».

به گزارش پایگاه خبری، اسـتارتاپ‌ها، به شرکت‌های نوپایی گفته می‌شود که با یک ایـده سـاده و اولیه آغاز و به سـرعت رشد کرده و به سـرمایـه هنـگفـتـی نیـاز نـدارنـد و با یـادگیـری سریـع و تـکنـولـوژی رشد می‌کنند.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن