معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد خبر داد؛استقرار واحد تحقیق و توسعه شرکت پیشرو دیزل آسیا در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد
مطلب ویژه

08 آبان 1398

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از پذیرش واحد تحقیق و توسعه شرکت پیشرو دیزل آسیا در مراکز رشد این واحد دانشگاهی خبر داد.

 

به گزارش پايگاه خبري واحد نجف‌آباد، دكترحمید منتظرالقائم با بیان این مطلب اظهار کرد: «به‌منظور رفع نیازهای موجود در صنایع کشور تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت پیشرو دیزل آسیا و این واحد دانشگاهی به امضا رسید که پذیرش واحد تحقیق و توسعه شرکت پیشرو دیزل آسیا در مراکز رشد این واحد دانشگاهی و بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی و همکاری در راستای تعهدات از موضوعات این تفاهم‌نامه است.»

وی اضافه کرد: «شرکت پیشرو دیزل آسیا از شرکت‌های موفق در زمینه تولید و ساخت وسایل نقلیه عمومی از قبیل اتوبوس‌ها، میدل‌باس و مینی‌بوس‌های شهری و نیز نخستین تولیدکننده اتوبوس‌های فرودگاهی است.»

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد عنوان کرد: «برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت و نیز دوره‌های معادل مورد نیاز مدیران و کارشناسان شاغل در شرکت، اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مورد نیاز شرکت و ارائه خدمات فنی و تخصصی از قبیل استفاده از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و تجهیزات نرم‌افزاری موجود در این واحد دانشگاهی، برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی مشترک، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌های علمی مشترک و ارائه خدمات مشاوره حقوقی، مدیریتی و بازاریابی از محورهای همکاری این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.»

دكترمنتظرالقائم، استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی در راستای راهبرد سیاست‌های شرکت پیشرو دیزل آسیا و گذراندن دوره‌های کارآموزی و کارورزی در این شرکت و واحد تحقیق و توسعه شرکت پیشرو دیزل مستقر در دانشگاه آزاد نجف‌آباد را از مهم‌ترین مفاد منعقدشده در این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن