رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد مطرح کرد؛ استفاده از ظرفیت نخبگان استان اصفهان برای رفع مشکلات جامعه
مطلب ویژه

20 مهر 1398

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: «این واحد دانشگاهی با کمک نخبگان استان اصفهان ظرفیت خوبی برای رفع مشکلات جامعه ایجاد کرده است.»

 

به گزارش پایگاه خبری واحد نجف‌آباد، دکترامیررضا نقش درباره رویکرد این دانشگاه برای رفع مشکلات جامعه اظهار کرد: «سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی در استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها در راستای رفع نیازها و مشکلات جامعه با کمک نخبگان کشور است.»

وی افزود: «در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با بنیاد ملی نخبگان اصفهان در طرح جدیدی به نام شهید احمدی‌روشن همکاری دارد.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد یادآور شد: طرح «شهید احمدی‌روشن» مسیری «مسئله‌محور» است که در این طرح، دانشجویان با راهنمایی استادان خبره، حل مسئله‌های مورد نیاز را در دستور کار خود قرار می‌دهند و برای حضور فعال و اثرگذار در جامعه آماده می‌شوند.

عضو هیئت‌ امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: «بر اساس هماهنگی‌های انجام‌گرفته پنج‌درصد رتبه‌های برتر بین دانشجویان سال سوم کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری با کمک تعدادی از استادان این واحد دانشگاهی در این طرح شرکت می‌‌کنند.»

به گفته وی، شناسایی استعدادهای بالقوه دانشجویان و قابلیت‌های آنها و ضرورت شناسایی و دسته‌بندی استعدادها و توانایی‌های افراد از اهداف این طرح است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد اجرای موفق این طرح در استان تهران و چندین استان کشور را یادآور شد و گفت: «امیدواریم این طرح بتواند تسریع‌گر اثرگذاری نخبگان در کشور باشد.»

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن