رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد عنوان کرد؛مسئولیت سنگین کارمندان در پشتیبانی و تربیت نیروهای متخصص
مطلب ویژه

04 شهریور 1398

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد گفت: در مجموعه بزرگی چون دانشگاه آزاد اسلامی مسئولیت سنگین پشتیبانی و تربیت نیروهای تخصصی برعهده كارمندان خدوم و پرتلاش آن قرار دارد.

 

به گزارش پايگاه خبري واحد نجف آباد، دكترامیررضا نقش به مناسبت چهارم شهریورماه و گرامیداشت روز كارمند با حضور در محل كار كاركنان از آنان قدردانی كرد.

وی گفت: چهارم شهریورماه یادآور ارزش نهادن به مجاهدت قشر عظیمی از جامعه و انسان‌های شایسته‌ای است كه هدفشان خدمت به مردم و كسب رضایت خداوند متعال است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد اظهار کرد: بدون تردید تلاش این قشر شریف زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت جامعه خواهد بود و در مجموعه بزرگی چون دانشگاه آزاد اسلامی كه مسئولیت سنگین پشتیبانی و تربیت نیروهای تخصصی برعهده كارمندان خدوم و پرتلاش آن قرار دارد، هیچ كوششی در راستای ارتقای كیفیت خدمات و ایجاد رضایت ارباب‌رجوع بدون همت و همراهی ایشان موفق نخواهد بود.

دكترنقش اضافه کرد: قدردانی از كارمند مسئول و وظیفه‌شناسی را كه با بهره‌گیری از تخصص، تعهد، کاربرد مهارت‌های لازم، احترام و تكریم ارباب‌رجوع به‌ویژه دانشجویان را سرلوحه خود قرار داده و برای پیشرفت دانشگاه با هدف اعتلا و ارتقای فعالیت‌های علمی و فرهنگی اهتمام می‌ورزد را یک فریضه می‌دانم و تلاش‌های بی‌دریغ و خالصانه كارمندان را كه بازوی توانای دانشگاه در عرصه‌های مختلف به شمار می‌روند را پاس می‌دارم.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن