به میزبانی واحدنجف‌آباد؛ تیم البرز قهرمان مسابقات بسكتبال سه‌نفره دانشگاه‌ آزاد اسلامی شد/ نایب‌قهرمانی چهارمحال و بختیاری
مطلب ویژه

02 مرداد 1398

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد گفت: تیم دانشگاه آزاد اسلامی البرز عنوان قهرمانی مسابقات بسكتبال سه‌نفره دانشگاه‌ آزاد اسلامی را کسب کرد.

 

دكترمهدی رفیعی در گفتگو با پايگاه خبري واحد نجف‌آباد درباره جزئیات مسابقات بسكتبال سه‌نفره دانشگاه‌ آزاد اسلامی اظهار کرد: مسابقات بسكتبال سه‌نفره دانشگاه‌ آزاد اسلامی در بخش پسران به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار و با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

وی اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، البرز، قزوین، زنجان، خوزستان، همدان، نجف‌آباد، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌شمالی، گیلان و مركزی از جمله ۱۲تیم شركت‌كننده در این دوره از رقابت‌ها بودند.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد عنوان کرد: پس از دو روز رقابت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و براساس اعلام کمیته فنی این مسابقات، تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز مقام نخست را کسب کرد، دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به رتبه دومی رسید و تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین نیز به عنوان سومی بسنده کرد.

2 31472

رئیس انجمن بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی نیز با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات بسكتبال ۳به ۳در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد مطرح کرد: این رقابت‌ها قبلاً به صورت ورزش‌های همگانی برگزار شده و برای نخستین‌بار به‌صورت رسمی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

محمدعاشور گل‌محمدی بیان کرد: میزبانی حرفه‌ای و داشتن امكانات و تجهیزات مناسب یكی از مؤثرترین عوامل جلوگیری از ایجاد حاشیه و تنش در طول برگزاری مسابقات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد است كه این واحد دانشگاهی با داشتن امكانات و تجهیزات مناسب موجب به وجود آمدن این آرامش در طول برگزاری شد.

3 9b625

وي در پایان از ثبت این دوره از مسابقات در سایت جهانی فیبا خبر داد و افزود: این دوره از مسابقات با حضور ۱۲تیم در چهار گروه براساس جدول مشخص شده از طریق فیبا برگزار شد.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن