برگزاري آزمون جامع دانشجويان دوره دكتري ناحیه غرب استان اصفهان به ميزباني واحد نجف آباد
مطلب ویژه

20 تیر 1398

آزمون جامع دانشجويان دكتري نيمسال دوم سال تحصيلي 97-98 با شركت بيش از 300 نفر از دانشجويان برگزار گرديد.

 

به گزارش پايگاه خبري واحد نجف آباد، دكتر امير رضا نقش رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد نجف آباد ضمن حضور در حوزه ها و بازديد از روند برگزاري آزمون گفت: واحد نجف آباد دراين دوره از آزمون جامع ميزبان بيش از 300 نفراز دانشجويان دكتري ناحیه غرب استان اصفهان، شامل واحدهاي خميني شهر، نجف آباد و فلاورجان در ۶۵ رشته در بخش كتبي و شفاهی می باشد.

وی در ادامه افزود: دانشگاه ازاد اسلامی واحد نجف آباد به عنوان یکی از برترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور، ارتقای کیفیت در تمامی ابعاد بویژه آموزش و پژوهش را به عنوان یک راهبرد اصلی در اولویت های راهبردی خود قرار داده و تلاش می نماید پژوهش های تحصیلات تکمیلی به سمت مساله محوری و رفع نیاز جامعه سوق داده شود. در همین راستا اجرای طرح پایش صنعت ذوب آهن اصفهان برای کاربردی نمودن پژوهش های تحصیلات تکمیلی متناسب با نیاز این صنعت بزرگ به واحد نجف آباد واگذار گردید همچنین این واحد دانشگاهی درسال ۹۷ توانست مقام برتر را در بین واحدهای دانشگاهی کشور درخصوص جذب طرح های پژوهشی و صنعتی برون دانشگاهی کسب نماید.

دکتر نقش در پایان این بازدید از تلاش تمامی همکاران در برگزاری مطلوب این دوره از آزمون جامع دکتری قدردانی و تشکر کرد.

 

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/1236#sigProGalleria76cddc0ae9
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن