اهدای درآمدهای بازارچه خیریه دانشجویی دانشگاه آزاد نجف‌آباد به کودکان سرطانی
مطلب ویژه

17 تیر 1398

بیش از هفتاد میلیون ریال از محل درآمد بازارچه خیریه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به کودکان سرطانی اهدا شد.

 

به گزارش پايگاه خبري واحد نجف آباد، دكترمهدی شانه مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه­ آزاد اسلامی واحد گفت: جمعی از دانشجویان فعال رشته های پزشکی، مامایی و پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه، به برپایی بازارچه خیریه با هدف کمک و تأمین بخشی از هزینه های درمانی کودکان سرطانی بی بضاعت و کم توان مالی به مدت سه روز در این واحد دانشگاهی اقدام کردند.

دكترشانه افزود: در این بازارچه دانشجویان با فروش مواد خوراکی، صنایع دستی، ارائه محصولات فرهنگی و سرگرمی، انجام تست فشار، قند خون و BMI اقدام به جمع آوری کمک های نقدی از دانشجویان، استادان و کارمندان در قالب خرید از بازارچه کردند.

وی در پایان اظهارداشت: مبلغ 70 میلیون و 805 هزار ریال از محل درآمدهای بازارچه خیریه جمع آوری شد که به ­حساب بیمارستان حضرت سیدالشهدا(ع) اصفهان جهت درمان کودکان سرطانی اهداء شد.

 

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/1233#sigProGalleria4b49dee8c2
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن