دکتردهقانی فیروز آبادی: واحدنجف آبادپیش قراول حوزه فناوری می شود.
مطلب ویژه

14 تیر 1398

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از واحد نجف آباد گفت: با وجود زیرساخت هایی که در واحد نجف آباد وجود دارد، این واحد دانشگاهی در آینده ای بسیار نزدیک پیش قراول دانشگاه های ایران در حوزه فناوری می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری واحد نجف آباد دکترروح‌الله دهقانی‌فیروزآبادی در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد اظهار کرد: با وجود زیرساخت‌هایی که در این واحد دانشگاهی وجود دارد، واحد نجف آباد در آینده‌ای بسیار نزدیک پیش‌قراول دانشگاه‌های ایران در حوزه فناوری می‌شود.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد یکی از واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی است. فرصت‌های منحصربه‌فردی در این واحد دانشگاهی وجود دارد. مدیر چابک و پرانرژی در کنار تیمی با انگیزه و جوان، حرکت رو به رشد این واحد را سرعت می‌بخشد.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان لزوم حرکت به سمت نسل سوم دانشگاه تأکید کرد: برای دستیابی به نسل سوم دانشگاه، باید فضایی ایجاد کنیم که اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان به این باور برسند که در دانشگاه سهم دارند. باید واقعیت‌های خود در نقاط ضعف و قوت را بشناسیم و نگاهی سیستمی و کلان به حوزه فناوری و نوآوری داشته باشیم.

دکتردهقانی‌فیروزآبادی گفت: باید نیازهای جدید جامعه و کشور را بشناسیم و بر اساس این شناخت به باز تعریف نقش و جایگاه دانشگاه برسیم. در این راستا قرار است نخستین دانش شهر دانشگاه آزاد اسلامی در کشور با رویکرد شهر هوشمند، به‌منظور استقرار مراکز رشد و واحدهای فناور و ایجاد پارک‌های علم و فناوری، مجتمع‌های صنفی و خدماتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد تأسیس شود.

 

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/1231#sigProGalleriafd5fb6fac1
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن