دانشگاهیان دانشگاه آزاداسلامي واحد نجف‌آباد:مردم ایران همواره در کنار سپاه پاسداران هستند
مطلب ویژه

22 فروردين 1398

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در حمایت از سپاه پاسداران اعلام کردند که مردم ایران همواره در کنار سپاه و سپاهیان همیشه در کنار مردم بوده‌اند.

 

به گزارش پايگاه خبري واحدنجف‌آباد، درپی اقدام آمریکا در تروریست‌نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کارکنان، استادان و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد نجف‌آباد و کارکنان و تشکل‌های دانش‌آموزی مرکز آموزشی و فرهنگی سمای نجف‌آباد روز گذشته با حضور در مزار شهدای گمنام این دانشگاه با قرائت بیانیه و محکوم‌کردن این اقدام غیرقانونی حمایت خود را از نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مایه عزت کشورمان در جهان بوده و هست. مردم ایران همواره در کنار سپاه و سپاه همیشه در کنار مردم بوده است و از کشور در برابر گروهک‌های معاند و تروریستی، حفاظت کرده و می‌کند. در دوران جنگ تحمیلی، در برابر متجاوزین ایستاد و امروز هم به فضل خدا به ندای مظلومیت مردم مظلوم مسلمان، پاسخ مثبت داده و خواهد داد.

در ادامه بیانیه آمده است: کارکنان، استادان، دانشجويان و تشکل‌های دانش آموزی مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، خواستار این هستند که مسئولان کشورمان در اقدامات و واکنش‌های خود، مواضع کشورمان را به‌طور واضح برای طرف مقابل ارسال کنند و در این مهم، تذکرات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) را سرلوحه کار خود قرار دهند.

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/1181#sigProGalleriaa3b8769485
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن