پیام نوروزی دکترنقش به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی
مطلب ویژه

01 فروردين 1398

دکتر اميررضا نقش طی پیامی فرارسیدن سال نو را به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی  تبریک گفت

 متن این پیام به این شرح است:

پيام نوروزي رياست دانشگاه آزاد اسلامي واحد جامع مستقل نجف آباد

اَللَّهُمَّ هَذِهِ سَنَةٌ جَدِيدَةٌ وَ أَنْتَ مَلِكٌ قَدِيمٌ أَسْأَلُكَ خَيْرَهَا وَ خَيْرَ مَا فِيهَا وَ أَعُوذُ بِكَ مِنْ شَرِّهَا وَ شَرِّ مَا فِيهَا وَ أَسْتَكْفِيكَ مَؤُنَتَهَا وَ شُغْلَهَا يَا ذَاَلْجَلاَلِ وَ اَلْإِكْرَامِ.زاد المعاد ؛ ج 1 , ص 328

بار خدايا! اين سال جديد است و تو پادشاه قديم هستى، خير امسال و خير آن‌ چه در امسال است را از تو مى‌خواهم و از بدى امسال و بدى آنچه در آن است به تو پناه مى‌برم.

سال 1397 نیز با همه خاطره های تلخ و شیرینش به پایان رسید، آنچه مسلم و مشهود است این است که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی علیرغم ناکامی ها و شکست های بزرگ در جنگ های نابرابر نظامی و جنگ تمام عیار فرهنگی که در طول عمر سرتاسر پر افتخار و غرور انگیز انقلاب اسلامی متحمل شده اند این بار نیز جنگ جهانی اقتصادی را بر علیه ملت ایران آغاز نموده اند و این اقدامات ناشیانه در زمانی رخ مي دهد که ایران عزیز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را پشت سرگذاشت و قدم به دهه پنجم حیات شیرین خود نهاد که اگرچه دشمنان مستکبرش گمان‌های باطلی در سرداشته و دارند اما دوستانش نیز در سراسر جهان، امیدوارانه آنرا در گذر از چالش ها و به دست آوردن پیشرفت های خیره کننده، همواره سربلند و سرافراز دیده اند.

صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبردانا و فرزانه انقلاب اسلامی و توصیه های گرانبهای معظمٌ له به منظور جهاد بزرگ برای ساختن ایران بزرگ اسلامی، تجدید مطلعی خطاب به ملت سرافراز ایران و به ویژه جوانان برومندش است. که به مثابه منشوری برای دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی وتمدن سازی خواهد بود و فصل جدیدی از زندگی جمهوری اسلامی را رقم خواهد زد.

یقیناً این گام بزرگ، انقلاب را به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(ارواحنا فداه) هست نزدیکتر خواهد کرد.

اينجانب به رسم زيباي فرهنگ و سنت اسلامي و ايراني، این ميراث گرانبهاي اجداد خود را ارج نهاده و فرا رسیدن سال نو و تقارن خجسته آن با ميلاد مولي الموحدين حضرت علي (ع) را به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامي بويژه همكاران و دانشجويان عزيز دانشگاه آزاد اسلامي واحد نجف آباد تبریک می گویم. از خداوند متعال می‌خواهم تا این سال را، سال صلح، ثبات، فراوانی، سرسبزی و نشاط برای ملت بزرگ ايران و مسلمانان جهان بگرداند.

هر چند همگان می دانيم که در آغاز این بهار در خانه های بسیاری از مردم عزيز كشورمان مشكلات اقتصادي سايه افكنده است. اما ايمان دارم روحيه استقامت، صبر و تحمل مثال زدني اين مردم شريف، باعث گرديده كه در طول تاریخ پرافتخارش از فراز و نشیب های بسیار گذشته و یقین کامل دارم که به لطف پروردگار بزرگ و با اراده استوار مردم دلیر این سرزمين سراسر افتخار، سختي ها نیز به پایان خواهد رسید. از دانشجويان عزیز انتظار دارم با پيروي از سيره نبوي و بهره گيري از منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) براي فردای شکوهمند ايران اسلامي تلاش مضاعف نموده و راه‌هاي شكوفايي فردای این سرزمین كه پر از روشنی و نشاط خواهد بود را هموار سازند.

12 c930c

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن