رئیس دانشگاه آزاد نجف‌آباد:خدماتی که برای خلق خدا انجام شده ماندگار است
مطلب ویژه

28 اسفند 1397

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد درجلسه شورای اداری ويژه پايان سال وتجلیل از بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آبادگفت: خدماتی که برای خلق خدا انجام‌شده ماندگار است و عبادت چیزی جز خدمت به خلق نیست

به گزارش پایگاه خبری واحد نجف‌آباد، دکترامیررضا نقش، در جلسه شورای اداری پایان سال دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد اظهار کرد: سال جاری سالی توأم با حرکت، تلاش و پيشرفت بود كه با وجود برخی مشكلات و موانع خاطرات خوب امیدوارکننده‌ای را به همراه داشت و به‌روزهای پايانی خود رسيد، آنچه ماندگار است، خدماتی است که برای خلق خدا انجام‌ شده و عبادت چیزی جز خدمت به خلق نیست.

وی ادامه داد: هریک از ما باید قدر جایگاه خود را بدانیم و آگاه باشیم که خداوند شغل شریفی را در یک محیط آموزشی و برای علم‌آموزی به ما اهدا کرده، پس لازم است که ارزش واقعی آن را درک و از خداوند طلب یاری و کمک کنیم و وظایف خود را به بهترين شكل ممكن انجام دهيم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد خاطرنشان کرد: تلاش، کوشش، پاسخگویی و سرعت شما در انجام امور می‌تواند دانشگاه را به مراتب بالاتر برساند و نتيجه آن به‌عنوان افتخاری برای خودتان نیز باقی بماند.

به گزارش پایگاه خبری واحد نجف‌آباد ، در این جلسه از ۲۵ نفر از همکاران بازنشسته با اهدای هدايايی تجلیل و از تلاش چندساله آنان در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد قدردانی شد.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن