معاون آموزشی و پژوهشی سما: باید دانش‌آموزان ادامه‌دهنده راه شهید حججی تربیت کنیم
مطلب ویژه

11 اسفند 1397

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما گفت: انتظار داریم دانش‌آموزان را متدین، انقلابی، اهل بصیرت و تربیت و ادامه‌دهنده راه شهید حججی تربیت کنیم.

 

به گزارش پايگاه خبري واحد نجف‌آباد، عطا‌الله سلطانی‌صبور صبح امروز در بازدید از سمای نجف‌آباد با حضور در صبحگاه مشترک دانش‌آموزان مدارس گفت: در مکتب اسلام علم واجب کفایی است و دانش‌آموزان باید با شناخت نیازهای جامعه اسلامی و کسب علم و دانش در این زمینه در راستای حل مسائل و مشکلات جامعه قدم بردارند.

معاون آموزشی و پژوهشی سما خطاب به مدیران و معلمان تأکید کرد: انتظار داریم دانش‌آموزان را متدین، مؤمن و انقلابی و آگاه به مسائل روز و اهل بصیرت و ادامه‌دهنده راه شهید حججی تربیت کنید تا همانند بزرگان این شهر پرچم انقلاب و اسلام را بر دوش بگیرند.

سلطانی‌صبور با حضور در جمع خانواده‌های دانش‌آموزان و معلمان مدارس و کارکنان نیز با بیان ویژگی‌های حضرت زهرا(س)، ایشان را حلقه اتصال هستی، انگیزه و عامل بقای خلقت و دلیل آفرینش دانست و افزود: خالصانه زندگی کردن از جمله درس‌هایی است که باید از حضرت فاطمه(س) فراگرفت تا بتوانیم سعادتمند و شایسته زندگی کنیم.

معاون آموزشی و پژوهشی سما با یادآوری بیانیه مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب، چرایی انقلاب را از نظر ایشان فساد، وابستگی، دیکتاتوری و بی‌کفایتی رژیم سابق ذکر کرد و گفت: هرگاه کاری را خالصانه برای خدا انجام دادیم، خداوند هم بهترین مصلحت‌ها را برای ما فرو خواهد فرستاد.

معاون آموزشی و پژوهشی سما در ادامه از مدارس، آموزشکده فنی و حرفه‌ای و نمایشگاه طراحی لباس ایرانی و اسلامی بازدید کرد و در پایان بر مزار شهید مدافع حرم محسن حججی حضور یافت.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن