دکترنقش مطرح کرد:نقش پژوهش و فناوری در تصمیم‌گیری‌های کلان
مطلب ویژه

11 اسفند 1397

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: موضوع پژوهش و فناوری در تصمیم‌گیری‌های کلان از اهمیت بسیار بالایی برخورد است.

 

به گزارش پایگاه خبری واحد نجف‌آباد، دکترامیررضا نقش در جلسه معارفه دکترحمید منتظرالقائم سرپرست جدید معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد پیرامون پژوهش و فناوری گفت: موضوع پژوهش و فناوری با در نظر گرفتن رویکرد جدید مدیریت دانشگاه و سیستم حاکم بر آن و انجام نزدیک به ۴۰ درصد تحصیلات تکمیلی، در تصمیم‌گیری‌های کلان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان لزوم تعهد جمعی کارکنان مجموعه دانشگاه خاطرنشان کرد: امید است که با پیشرفت کارها به‌صورت ایده‌آل، همچنان در زمینه‌های پژوهشی، فرهنگی، رفاه و خدمات دانشجویی شاهد درخشش بیش‌ازپیش دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در بین دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور باشیم.

در این مراسم دکترامیررضا نقش از خدمات دکترغضنفر شاهقلیان قدردانی و برای دکترحمید منتظرالقائم سرپرست جدید معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد آرزوی موفقیت کرد.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن