رئیس دانشگاه آزاد نجف‌آباد: دور دوم پرداخت تسهیلات دانشجویی آغاز شد
مطلب ویژه

05 اسفند 1397

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: دومین دوره پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه شهریه از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به دانشجویان این دانشگاه آغاز شد.

 دكترامیررضا نقش در گفتگو با پايگاه خبري واحد نجف‌آباد درباره پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه شهریه از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار کرد: به‌منظور حل برخی مشکلات مالی دانشجویان و در راستای ارتقای رضایت‌مندی آنها با پیگیری‌های انجام‌شده تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران (استان اصفهان) منعقد و دومین دوره ارائه تسهیلات آغاز شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با بیان شرایط و مهلت زمانی دور دوم ارائه تسهیلات وام‌ قرض‌الحسنه گفت: دانشجویانی که تمایل به استفاده از این تسهیلات را دارند، می‌توانند سه‌شنبه و چهارشنبه هفتم و هشتم اسفند سال جاری برای تکمیل فرم تقاضای خود به صندوق‌رفاه دانشجویی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: بازپرداخت تسهیلات وام قرض‌الحسنه شهریه دانشجویی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌صورت ۲۴ماهه و با کارمزد چهار درصد است و اقساط آن می‌تواند پس از پایان تحصیلات نیز ادامه یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد خاطرنشان کرد: به علت محدودبودن سهمیه و امتیاز اخذشده، اولویت ارائه تسهیلات با دانشجویانی خواهد بود که سریع‌تر اقدام کنند.

دكترنقش درباره سقف تسهیلات تصریح کرد: این تسهیلات برای دانشجویان مقطع کارشناسی ۳۰میلیون ریال، مقطع کارشناسی ارشد ۴۰میلیون ریال و دانشجویان مقطع دکتری ۷۰میلیون ریال است.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن