شروع سال تحصیلی درمدارس سما نجف آباد با حضور پدر شهید محسن حججی
مطلب ویژه

04 مهر 1397

آیین بازگشایی مدارس سما نجف‌‌آباد با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، پدر و مادر شهید مدافع حرم محسن حججی، معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما، مدیران مدارس، آموزگاران و جمعی از اولیاء دانش آموزان برگزار شد.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با آغاز سال جدید تحصیلی گفت: «شما دانش آموزان آینده سازان این کشور هستید و با نگاه به اهدافی که برای خود در نظر گرفته اید قطعاً خواهید توانست برای خانواده های خود و ایران اسلامی افتخار آفرین باشید.»

رئیس واحد نجف آباد 268d3

دکتر امیررضا نقش با اشاره به شجاعت، شهامت و رشادت های شهید حججی افزود: «اگر این چنین ایثارگری ها و از جان گذشتگی ها از سوی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و در مقطع کنونی مدافعان حریم و حرم نبود، اکنون امنیتی در کشور وجود نداشت و باید به خوبی قدردان این نعمت باشیم.»

رئیس واحد نجف آباد حضور پدر و مادر شهید محسن حججی در این مراسم را مایه خیر و برکت کلاس های درس مدارس سما دانست و ابراز امیدواری کرد دانش آموزان  بتوانند مدارج عالی راطی نموده وشاهد حضور آنان در دانشگاه باشیم .

نقش درادامه گفت :دانش آموزان باید خود را برای یک جهاد علمی آماده کنند تا با بالا بردن سطح آگاهی ها و دانش خود بتوانند به کشور خدمت کنند.

photo 2018 09 26 15 09 49 8656c

دکتراسدالله خاکی معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما نجف آباد با قدردانی از حضور ریاست دانشگاه و والدین شهید حججی و گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید، همزمانی آن را با ماه محرم و هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای کسب معرفت از این ایام و آمادگی برای یکسال پویا برشمرد و خطاب به دانش آموزان گفت: «شما در مدارسی تحصیل می کنید که متعلق به دانشگاهی است که وجهه بین المللی دارد و انتظار است با تلاش و کوشش مضاعف به مطالبات دانشگاه و انتظارات والدین خود پاسخ مثبت داده و به کسب بالاترین جایگاه ها در سطح کشور نائل آیید.»

خاکی خاطر نشان کرد: «شهید حججی با نثار خون خود یک وجهه جهانی برای کشور به ارمغان آورد و این شجاعت، صلابت و مردانگی باعث افتخار امروز کشور و راه و روش او، الگویی برای جوانان است.»

پدر شهید حججی a78e4

محمدرضا حججی پدر شهید محسن حججی نیز با گرامیداشت آغاز سال جدید تحصیلی خاطرنشان کرد: «یکی از ویژگیهای شهید حججی همت والای وی در فراگیری علم بود به گونه ای که علاوه بر کتب درسی با مطالعه کتب دیگر، علم و معرفتش در بخشهای مختلف را نیز افزایش می داد.»

وی ابراز امیدواری کرد دانش آموزان با تلاش و پشتکار و گام برداشتن در عرصه های علمی، باعث عزت و سربلندی خود، خانواده ها و کشور گردند و همانند شهدا بتوانند الگویی از رشادت، جوانمردی، راستی و وفاداری به کشور باشند.

پدر شهید حججی 2 828d4

 

در پایان زنگ نمادین آغاز سال تحصیلی با دستان پدر و مادر شهید حججی به صدا درآمد و سپس با حضور در تعدادی از کلاسهای درس با دانش آموزان و معلمان دیدار و گفتگو کردند.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن