موافقت اصولی تأسیس مرکز رشد علوم‌ پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد صادر شد
مطلب ویژه

21 شهریور 1397

مدیرکل دفتر توسعه پژوهش، فناوری و نوآوری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از موافقت اصولی با تأسیس مرکز رشد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد خبر داد

.

 

به گزارش پایگاه خبری واحد نجف آباد ، هنگامه بختیار اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موافقت اصولی فعالیت مراکز رشد در حوزه سلامت به کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی این مراکز در دفتر توسعه پژوهش و فناوری علوم پزشکی واگذار شد.

مدیرکل دفتر توسعه پژوهش، فناوری و نوآوری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: پس از ارائه طرح کسب‌وکار مراکز رشد واحدهای دانشگاهی متقاضی و بررسی کارشناسی توسط اعضای کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی، مجوز اصولی برای مراکز رشد واحد نجف‌آباد صادر شد که این مرکز میزبان هسته‌های فناور در زمینه‌های تخصصی علوم پزشکی است.

دکتر نقش 4c9d2

دکتر امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد ضمن تبریک به دانشجویان کارکنان و اساتید این واحد دانشگاهی گفت: با پیگیری های انجام شده در خصوص اخذ موافقت اصولی، جهت راه اندازی مرکز رشد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد این مهم به سرانجام رسید.

وی افزود: با اخذ این موافقت از این پس واحد نجف آباد میزبان هسته های فناور در زمینه های تخصصی علوم پزشکی خواهد بود که امیدواریم بتوانیم با ایجاد فضای مناسب جهت توسعه علوم پزشکی دانش بنیان بخشی از مشکلات کشور را در این زمینه حل نماییم.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن