رتبه پنجم واحد نجف آباد در بین دانشگاه های آزاد اسلامی بر اساس رده بندی سایماگو

07 مرداد 1395

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد براساس آخرین رده بندی موسسه نوآوری و فناوری سایماگو اسپانیا در سال 2016 میلادی رتبه 655 را در میان 4 هزار دانشگاه جهان کسب کرد.

 موسسه نوآوری و فناوری سایماگو اسپانیا هر ساله به بررسی و رده‌بندی دانشگاه‌های جهان براساس شاخص‌های ترکیبی می‌پردازد، این موسسه (www.scimagoir.com) داده‌های خود را از اسکوپوس می‌گیرد و مقالات منتشرشده در مجلات معتبر علمی را مورد بررسی قرار می‌دهد و بر اساس سه شاخص اصلی؛ اهمیت علمی پژوهشی مقالات، میزان تاثیرگذاری، نوآوری و میزان ارجاعات ملی و جهانی به سایت دانشگاه رتبه بندی خود را انجام می دهد.

بر اساس این گزارش دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد رتبه پنجم در بین دانشگاه های آزاد اسلامی، رتبه 64در بین دانشگاه های کل کشور و رتبه 655 در میان 4000 دانشگاه جهان را کسب نموده است.

پنج واحد برتر از دیدگاه سایماگو به این شرح می باشند: 1. واحد علوم و تحقیقات تهران، 2. واحد تهران جنوب، 3. واحد کرج، 4. واحد مشهد و 5. واحد نجف آباد.

جایگاه دانشگاه در بازه 2012 تا 2016:

1111 22799

دیدگاه‌ها  

# پاسخ: رتبه پنجم واحد نجف آباد در بین دانشگاه های آزاد اسلامی بر اساس رده بندی سایماگوپوریا 1395-05-07 16:45
کسب این موفقیت را به تمام دست اندرکاران دانشگاه تبریک عرض نموده و امیدوارم شاهد پیشرفت روز افزون این واحد مستقل باشیم.
# تبریکروح اله 1395-05-08 12:59
1- در درجه اول به همه دانشجویان و سپس به اساتید و کارمندان محترم تبریک میگم
2- به عنوان یک عضو کوچک امیدوارم با تغییرات بوجود آومده، سهم مدیریت تک تک اعضای این نهاد بزرگ در مدیریت و پیشرفت مجموعه بیشتر بشه، منظورم این هست که قدرت تصمیم گیری و مشارکت همه در مجموعه با نظرخواهی و احترام به نظر مجموعه افزایش پیدا بکنه
3- باید سهم پژوهش با شفاف سازی بیشتر مالی ارتقا پیدا کنه
از همه تشکر میکنم این موضوع باعث افتخار هست
# پاسخ: رتبه پنجم واحد نجف آباد در بین دانشگاه های آزاد اسلامی بر اساس رده بندی سایماگودانشجو 1395-05-08 10:45
به نظر من، کسب این رتبه، به هیچ عنوان افتخاری برای دانشگاه محسوب نمیشود‌ زیرا تا همین چند سال پیش، نجف آباد بعد از علوم تحقیقات تهران و آزادِ واحد کرج، رتبه سوم را دارا بود و اکنون به رتبه پنجم رسیده است. آرزو میکنم که دوباره دانشگاه بتونه جایگاه قبلی خودش رو بدست بیاره و دیگر شاهد این تنزل رتبه نباشیم
# تبريييييكجلال 1395-05-13 09:53
با عرض سلام و ادب
كسب اين موفقيت بزرگ را به خانواده بزرگ و عزيز واحد جامع مستقل نجف آباد تبريك ميگم و بايد در پاسخ به اون دوست عزيزي كه گفت تنزل رتبه داشتيم بايد بگم خير پيشرفت داشتيم. و اون رتبه اي كه ميگه رتبه وبومتريك هست كه هنوزم در رتبه سوم قرار داريم. و يه نكته ديگه كه دو اين پيام گفته نشده واحد جامع مستقل نجف آباد در رده بندي سايماگوي اسپانيا در رده اول دانشگاه هاي غير دولتي و ازاد استان اصفهان قرار گرفته و باز هم واحد جامع مستقل نجف آباد مانند نگين در استان اصفهان خوش درخشيد. تبريك به همه عزيزان دانشجو. كارمند. استاد :
# پاسخ: رتبه پنجم واحد نجف آباد در بین دانشگاه های آزاد اسلامی بر اساس رده بندی سایماگوزلیخا سپهوند 1395-05-13 22:33
تبریک مبگم به تمام کارکنان، اساتید و دانشجویان سابق و کنونی دانشگاه، دانشجویان سابق چون خودم هم فارغ التحصیل ارشد مخابرات این دانشگام و کسب موفقیت این دانشگاه برای من باعث افتخار هست.
# تبریک.مسعود 1395-05-17 20:26
سلام.واقعا کسب این موفقیت ها باعث افتخار و اگه ی مقدار هزینه ها کمتر میبود مطمئنا این افتخارات بیشتر هم میشد.
# پیشرفت بیشترسجاد 1395-10-14 20:22
تبریک داره این رتبه و باید منطقی باشیم و بیشتر پیشرفت کنیم تا بتونیم رتبه یک ایران رو بدست بیاریم
# رتبه برتر دانشگاه نجف آباداسکندری جمشید 1395-11-24 14:30
بنده به عنوان پدر یکی از دانشجویان دانشگاه بسیار خوشحال و مسرور شدم که این دانشگاه رتبه برتری در بین دانشگاه ها دارد و از نظر کمی و کیفی دارای فعالیت های علمی اثر بخشی می باشد ولی با توجه به مدیریت جدید و خوب دانشگاه انتظار است به رتبه اول هم صعود کند و با تشکر از همه دست اندرکاران دانشگاه بالاخص اساتید برجسته و با مرتبه علمی بالا
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن