در راستای اجرای مفاد بخشنامه شماره ۱۰/۹/ص۹۹ مورخ ۹۹/۱/۱۳ سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین آخرین مصوبات ستاد ملی و استانی پیشگیری از کرونا، موارد زیر اطلاع رسانی می شود:

1-کلیه فعالیت های اداری دانشگاه (به استثنای برگزاری کلاسهای آموزشی بصورت حضوری) از روز یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ با حضور شیفتی کارکنان به صورت چرخشی به روال عادی برمی گردد.

2-دانشجویان و ارباب رجوعان صرفا برای پی گیری امور اداری و آموزشی ضروری خود و با درنظر گرفتن تمهیدات بهداشتی امکان مراجعه به دانشگاه خواهند داشت. لذا مقتضی است دانشجویان از مراجعه حضوری غیرضرور خودداری نموده و حتی المقدور پی گیری های خود را از طریق تلفن و دفاتر مجازی مدیران و اعضای هیات علمی انجام دهند.

3-تا اطلاع ثانوی روزها و ساعات کار ادرای دانشگاه از یکشبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح تا 13:30 می باشد.

4-تا اطلاع ثانوی روسا، معاونین و مدیران گروه های آموزشی درکلیه دانشکده ها و سایر اعضای هیات علمی اجرایی در روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ تا ۱۳ حضور داشته و پاسخگوی مراجعین خواهند بود.

5-در صورت ابلاغ هر گونه دستوالعمل جدید درخصوص ساعات کاری و نحوه شیفت حضور کارکنان در محل کار، موضوع در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.

6- کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه اعم از اجرایی و غیر اجرایی، روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ جهت مشاوره درسی، علمی و آموزشی (راهبری پایان نامه، پروژه، کارآموزی و..) در دفتر کار مجازی خود حاضر خواهند بود‌.

 

 

اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

اطلاعیه مهم شماره ۱۸ 

نحوه استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیات علمی از خدمات ضروری آزمایشگاهی وکارگاهی در دوره فاصله گذاری اجتماعی

 

با توجه به محدودیت های ایجاد شده به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و در اجرای بخشنامه ابلاغی از طرف سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، مقرر گردید خدمات ضروری کارگاهی و آزمایشگاهی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضا هیات علمی که دارای طرح های پژوهشی برون دانشگاهی هستند طبق شیوه نامه فعالیت آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه آزاد اسلامی در شرایط فاصله گذاری هوشمند ناشی از شیوع کرونا، با لحاظ شرایط ذیل ارائه گردد:

 

1- درصورت عدم امکان به تاخیر انداختن آزمایش های مربوط به پایان نامه یا رساله دانشجویان تحصیلات تکمیلی و در موارد ضروری، لازم است جهت حضور دانشجویان در آزمایشگاه ها و کارگاه ها، درخواست حضور دانشجو از طرف استاد راهنمای پایان نامه/رساله توسط رئیس دانشکده به معاونت پژوهش و فناوری واحد ارسال گردد.


2- به منظور استفاده از خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی باید به نحوی برنامه ریزی گردد که تمامی آزمایش ها تا ساعت ۱۳ خاتمه یابند. در موارد استثناء ارائه درخواست کتبی توسط استاد راهنما الزامی می باشد.


3- با توجه به اشتغال به تحصیل برخی از دانشجویان در شهرهای غیر از محل سکونت خود و لزوم رعایت توصیه های بهداشتی، این دسته از دانشجویان می توانند جهت استفاده از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه محل سکونت خود، ابتدا با مراجعه به واحد مقصد (محل سکونت) درخواست خود را ارائه داده تا واحد مقصد هماهنگی های لازم را با واحد نجف آباد صورت داده و سپس معرفی نامه جهت استفاده از خدمات آزمایشگاهی در واحد مقصد صادر گردد.

 


4- اعضای هیات علمی دانشگاه که جهت انجام طرح های پژوهشی برون دانشگاهی خود نیاز به استفاده از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی دارند، چنانچه، به هیچ عنوان امکان تعویق زمان انجام آزمایش ها وجود نداشته باشد لازم است درخواست استفاده از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی را با ذکر دلایل به معاونت پژوهش و فناوری واحد ارسال نمایند تا در این خصوص تصمیم گیری شود.

 


5- کلیه موازین و پروتکل های بهداشتی در دوره فاصله گذاری اجتماعی، چه فردی و چه محیطی می بایست در آزمایشگاه ها و کارگاه ها رعایت گردد.


6- کارکنان کارگاه ها و آزمایشگاه ها بدون هماهنگی های لازم و اخذ مجوز از شخص معاون پژوهش و فناوری، اجازه ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی به دانشجویان و اعضای هیات علمی را نخواهند داشت.

 

معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

اطلاعیه مهم شماره ۱۷

 

قابل توجه کلیه دانشجویان و ارباب رجوعان گرامی

 

(عملیاتی شدن دفاتر کار مجازی آنلاین برای اعضای هیات رئیسه، روسا و معاونین دانشکده ها و مدیران گروه های آموزشی)

 

پیرو اطلاعیه شماره ۱۳ با توجه به شرایط فعلی و محدودیت مراجعه حضوری دانشجویان، "دفتر کار مجازی مدیران" به منظور رفاه حال دانشجویان و پاسخگویی و پی گیری اموراداری، آموزشی، پژوهشی و مالی ایشان، ایجاد شده است.

 


دانشجویان می توانند با مراجعه به آدرس : iaun.ac.ir/e-office و مشاهده جدول روزها و ساعات حضور آنلاین مدیران در دفاتر مجازی، از طریق لینک مربوطه و صرفا در روز و ساعات تعیین به صورت "میهمان" وارد دفتر مجازی شده و تقاضای خود را مستقیما مطرح و پی گیری نمایند.

 

اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

اطلاعیه مهم شماره ۱۶

 

قابل توجه کلیه اساتید محترم و دانشجویان گرامی به ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

 

(عملیاتی شدن دفاتر کار مجازی آنلاین برای کلیه اعضای هیات علمی واحد نجف آباد)

 

پیرو اطلاعیه شماره ۱۳ با توجه به شرایط فعلی و محدودیت مراجعه حضوری دانشجویان و اساتید به دانشگاه، به منظور راهنمایی و پاسخگویی به دانشجویان و عدم ایجاد هرگونه اخلال و تاخیر در راهبری رساله ها و پایان نامه های دانشجویی، پروژه، کارآموزی و طرح های معماری (کرکسیون) و... "دفترکار مجازی" برای کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد ایجاد شده است. دانشجویان می توانند به یکی از دو روش زیر به دفاتر کار علمی و آموزشی اساتید مراجعه نمایند.

 

مراجعات عمومی: مقرر گردید تا زمان تمدید عدم امکان فعالیت آموزش حضوری دانشگاه ها، کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه در روزهای "دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۷ تا ۱۹" در دفاتر کار مجازی خود آنلاین باشند.

 

مراجعات خاص: دانشجویانی که درحال گذراندن پایان نامه، کارآموزی، پروژه، طرح معماری و... بوده و نیاز به مراجعه به دفترکار مجازی در زمان های خاص هستند می توانند علاوه بر مراجعه در زمان های عمومی اعلام شده، در سایر زمان ها نیز با هماهنگی اساتید خود، به دفتر مجازی آنلاین استاد مراجعه و مشاوره و راهنمایی لازم را دریافت نمایند.

 

لینک های ورود به دفاتر کار مجازی اعضای هیات علمی در سامانه اطلاعات اعضای هیات علمی به آدرس: research.iaun.ac.ir/pd موجود می باشد. که دانشجو بعنوان "میهمان" وارد می شود.

 

 

اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی واحد نجف آباد

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن