با عنایت به مصوبه ستاد ملی کرونا درخصوص کاهش حضور کارکنان در محل کار و انجام دورکاری در شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی، به اطلاع می رساند از تاریخ ۱۵ فروردین ماه تا اطلاع ثانوی، حضور کارکنان در دانشگاه به صورت شیفت ۵۰ درصد خواهد بود.
1- طوری برنامه ریزی شده است که حتی المقدور کلیه امور اداری دانشگاه و پاسخگویی به ارباب رجوع با رعایت پروتکل های بهداشتی، مطابق روال قبلی ( روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۴۵ ) انجام شود.
2- روسا، معاونین و مدیران گروه های آموزشی در دانشکده ها تا اطلاع ثانوی در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه حضور خواهند داشت.
3- عضای هیات علمی (غیر اجرایی) مطابق برنامه اعلام شده در وب سایت دانشگاه، یک روز در هفته در دفاتر کار خود حضور خواهند داشت.
4- همچنین مدیران گروه و اعضای هیات علمی علاوه بر حضور در روزهای تعیین شده، ساعاتی را نیز طبق برنامه اعلام شده در وب سایت دانشگاه در دفاتر مجازی خود جهت پاسخگویی به مراجعات دانشجویی حضور خواهند داشت.
به اطلاع دانشجویانی که از تسهیلات وام (تقسیط چهار قسط) شهریه نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ صندوق رفاه دانشجویی در سامانه آموزشیار استفاده نموده اند می رساند، لازم است در اسرع وقت با مطالعه راهنمای ذیل این اطلاعیه نسبت به واریز اقساط سررسید شده اسفند و فروردین وام خود اقدام نمایند.
تذکرمهم
اقساط وام های قبلی ( سامانه صندوق رفاه داخلی دانشگاه) مربوط به نیمسال های گذشته ( ترم مهر ۹۹ و قبل از آن ) کما کان (تا تسویه کامل وام) می بایست از طریق سامانه واریز الکترونیکی اقساط وام صندوق رفاه داخلی دانشگاه (epay.iaun.ac.ir) واریز گردد
راهنمای واریز اقساط وام صندوق رفاه در سامانه آموزشیار
1- مراجعه به سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir
2- مراجعه به منوی "صندوق رفاه دانشجویی" زیر منوی "درخواست/پیگیری تسهیلات"
3- برای وام ترم جاری خود بر روی علامت سه نقطه (...) در ستون "مشاهده دفترچه اقساط و پرداخت قسط" کلیک کرده و اقساط خود را مشاهده کنید در این قسمت در صورت دلخواه می توانید کل بدهی وام خود را پرداخت نمایید و یا اینکه در موعد سر رسید ( اسفند و فروردین)، اقساط خود را با کلیک بر روی کلید "پرداخت الکترونیکی اقساط" پرداخت نمایید. در این قسمت می توانید لیست اقساط پرداخت شده خود را نیز مشاهده نمایید.
قابل توجه دانشجویان گرامی:
به استناد بخشنامه شماره 10/1207/ص/99 مورخ 1399/01/31 سازمان مرکزی دانشگاه با موضوع دستورالعمل فاصله گذاری هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی در مقابله با ویروس کرونا، بر اساس بند 3 قسمت ج بخشنامه مذکور:
- دانشجویان مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته رشته های غیر علوم پزشکی که در نیمسال دوم سال تحصیلی 1399-1398 در کلاس های مجازی و امتحانات دروس انتخابی خود شرکت نموده اند و نمرات کمتر از 12 کسب نموده اند،
- دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی رشته های غیر علوم پزشکی که در نیمسال دوم سال تحصیلی 1399-1398 در کلاس های مجازی و امتحانات دروس انتخابی خود شرکت نموده اند و نمرات کمتر از 14 کسب نموده اند،
- دانشجویان رشته های علوم پزشکی که در نیمسال دوم سال تحصیلی 1399-1398 در کلاس های مجازی و امتحانات دروس انتخابی خود شرکت نموده اند و از دروس انتخابی خود نمره قبولی نگرفته اند،
می توانند تا سقف سه درس و حداکثر 6 واحد را بدون پرداخت شهریه، در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 در کلاس درس و امتحان پایان ترم شرکت نموده و نمرات کسب شده آن ها ( که بالاتر از نمره قبلی باشد) در ترم 2-98 برایشان ثبت خواهد شد، مشروط بر این که در تابستان سال تحصیلی 1399-1398 و یا ترم اول سال تحصیلی 1400-1399 آن دروس را مجدداً اخذ ننموده باشند.
توجه: دانشجویانی که در ترم دوم سال تحصیلی 1399-1398 دروس عملی ناتمام یا گزارش نشده دارند نیز می توانند در کلاس های درسی و امتحان پایان ترم دروس انتخابی خود شرکت نموده و نمرات آنان در ترم 2-98 ثبت خواهد شد.
مراحل اقدام:
1- مراجعه به کارشناس امور برنامه جهت تکمیل فرم اعلام آمادگی(لینک دانلود) در هفته پایانی اسفند 99 و هفته سوم فروردین 1400
2- شرکت در کلاس های درسی از طریق سامانه سیما ( به صورت اختیاری)
3- شرکت در امتحان میان ترم، پایان ترم و انجام تکالیف آموزشی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399
4- اعلام نمره توسط استاد درس در فرم مربوطه و ثبت توسط اداره امتحانات در ترم 2-98