پاسخ به نظام مسائل کارکنان دانشگاه آزاد در نشست فصلی مسئولان
مطلب ویژه

01 آذر 1402

موضوع بهبود وضعیت و پاسخ مناسب به نظام مسائل مد نظر کارکنان دانشگاه در نشست فصلی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بررسی و راهکارهای مناسبی اخذ شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین نشست تخصصی معاونان هماهنگی، توسعه و مدیریت منابع و خزانه‌داران استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف‌آباد با حضور داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

 در این اجلاس دوروزه در سه حوزه تخصصی خزانه‌داران، مالی و اداری، مسائل مهمی ازجمله سامانه‌های اموال و املاک، سامانه پیشرفته حسابدار (هوشمندسازی مباحث مالی) و طرح تحول آمایش اداری، مدلی جدید از مباحث مربوط به ساختار و سازمان حقوق و دستمزد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پاسخ به نظام مسائل کارکنان دانشگاه آزاد در نشست فصلی مسئولان

 در این نشست فصلی، اهم نظام مسائل حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع، توسط مدیران ارشد استانی مطرح شد و در هم‌اندیشی و جمع‌بندی نهایی به راهکار‌هایی که منجر به بهبود وضعیت و یا پاسخ مناسب به نظام مسائل مد نظر همکاران دانشگاهیست، دست یافتند.

 

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن