حضورواحد نجف آباد درچهاردهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی استان اصفهان
مطلب ویژه

15 شهریور 1401

دکترمهدی امیدی گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی متالورژی، فولاد، ریخته گری ماشین الات و صنایع وابسته با حضور شرکت های فعال دراین حوزه ها در شهر اصفهان برگزار گردید.


دکتر مهدی امیدی رئیس دانشکده مهندسی مواد دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آبادگفت: حضور بیش از ۱۴۰ شرکت فعال و چهره های تخصصی، روسای شورای شهر و نمایندگان مجلس در این نمایشگاه نقطه عطف درجهت نگاه ویژه به این صنعت بوده که امید را دربین صنعتگران این حوزه تداعی می کند.
وی گفت: دانشکده مهندسی مواد دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف آباد با حضور در این نمایشگاه ضمن ارائه و معرفی توانمندی های دانشگاه در حوزه متالورژی و صنعت فولاد، با معرفی طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی در کنار معرفی توانمندی ها و خدمات قابل ارائه مرکز تحقیقات مواد پیشرفته به صنایع، اقدام به برگزاری نشست های تخصصی در راستای ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه با صنعت نموده است.
دکتر امیدی تاکید کرد: حضور فعال اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی مواد جهت ارائه مشاوره های تخصصی برای سایر سطوح صنعت را می توان از نقاط عطف برگزاری این نمایشگاه در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد.

تماشاخانه تصویر

View the embedded image gallery online at:
https://news.iaun.ac.ir/university/2281#sigProGalleria1ebfddec68
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن